וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "מה שהיה מול ואדוז לא יחזור על עצמו"

הפועל ת"א המריאה לליטא לקראת המשחק מול אקרנאס, הקשר סימן את המטרה: "לא להפסיד". תמוז: "מקווה מאוד שנבקיע"

הפועל תל אביב המריאה היום (שלישי) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בעונה: הקרב הראשון מבין שניים על מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית. ניצחון בסיכום שני המשחקים על קבוצת אקרנאס יביא את האדומים לארץ המובטחת, ובקבוצתו של דרור קשטן מכירים בחשיבות המשחק - על אחת כמה וכמה כשמשחק החוץ הקודם של המועדון באירופה הסתיים בהפסד משפיל לואדוז.

"היכולת שהראנו מול ואדאוז לא תחזור על עצמה", הבטיח קשר הקבוצה שי אבוטבול לפני ההמראה לוילנה. "ההפסד ההוא לא הוסיף כבוד למועדון. ברור שהמטרה שלנו במשחק היא קודם כל לא להפסיד, ולהעביר את ההכרעה לישראל".

גם טוטו תמוז עדיין לא שכח את ההפסד המביך לואדוז, והוסיף: "מה שקרה בליכטנשטיין יכול לקרות בכדורגל - לפעמים החלש מנצח, אבל אני מקווה שהיכולת הזאת לא תחזור". על המטרות ממשחק החוץ מול הליטאים הוסיף החלוץ: "אני מקווה מאוד שנבקיע לפחות שער אחד בליטא, כי כולם יודעים את המשמעות של שער חוץ".

כזכור, באימון הקבוצה אמש תרגל דרור קשטן לראשונה את ההרכב שאמור לפתוח במשחק, והפתיע עם הצבתו של איאד חוטבא באגף הימני של ההגנה על חשבון עמרי קנדה. כמו כן, תורגל ביוואן פרנסמן על חשבון וואליד באדיר. בקבוצה מקווים כי הבלם מריו פצ'אלקה יהיה כשיר להתמודדות".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully