וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חוטבא ופרנסמן תורגלו בהרכב

קשטן מתכנן הפתעה בהרכב לקראת המשחק עם אקרנאס עם ספסול קנדה ובאדיר. פצ'אלקה נפצע, אופטימיות לגבי שיתופו

הפועל תל אביב חזרה היום (שני) לאימונים לקראת המשחק מול אקרנאס הליטאית בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 19:00). עוד בטרם האימון הראה המאמן דרור קשטן למשחק וידאו עם ביצועי האלופה הליטאית וביקש משחקניו להתרשם מיכולת היריבה. מעבר לדברים הללו, קשטן לא פירט על שחקני אקרנאס.

באימון עצמו תרגל המאמן לראשונה את ההרכב שאמור לפתוח במשחק בליטא. על פי התרגול, מסתמנות שתי הפתעות. המגן הימני נאעל חוטבא תורגל על חשבונו של עמרי קנדה ואילו ביוואן פרנסמן אמור להמשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה. למרות הטעות שהובילה לשער הראשון שספגו האדומים מול בני יהודה, קשטן מעדיף את הדרום אפריקאי על פניו של הקפטן וואליד באדיר.

מריו פצ'אלקה לא סיים את האימון בשל מתיחה קלה ממנה הוא סובל. בצוות הרפואי של הקבוצה מאמינים שהסלובקי יהיה כשיר עד יום חמישי, אך אם לא, באדיר יחליפו. המגן דדי בן דיין יחזור להרכב כמו גם אביחי ידין על חשבון גל שיש ומחמוד עבאס. הקשר הניגרי נוסא איגייבור תורגל גם הוא בהרכב.

במהלך האימון התקיים משחקון פנימי בין ההרכב הראשון לשני, כשהמחליפים ניצחו 0:2 ומהראן לאלה, שהודח מההרכב למרות ההופעות המצוינות בגביע הטוטו, היה אחראי לשער הראשון וכבש את השער השני. למרות זאת, כרגע נראה שעומר דמארי יפתח בחוד לצד טוטו תמוז.

הקשר הניגרי קינג אוסנגה (20) יגיע ככל הנראה למבחנים לאחר שהפועל תל אביב תצליח להוציא לו ויזה. בכל מקרה, הקשר נלקח בחשבון רק לעונה הבאה, כמו גם הנבחן אלון אבלסקי. האדומים שוקלים הקשר היהודי-גרמני ולהשאילו.

הנהלת המועדון פרסמה היום הודעה לאוהדים המציינת כי נותרו מספר מקומות ספורים על הטיסה שאמורה לצאת מחר (שלישי) מישראל. מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין בבלומפילד החלה. עד יום שלישי ב-19:00 תהיה מכירה מוקדמת למנויים בלבד ואחר כך, תיפתח המכירה הכללית. מחירי הכרטיסים נעים בין 88-275 שקלים למבוגר.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully