וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: שער ובישול לרפאלוב בתיקו של ברוז'

הצגה לקשר ב-3:3 מול זסטאפוני. סטיאווה גברה 0:2 על צסק"א סופיה, שאלקה הפסידה 2:0 בהלסינקי, האנובר-סביליה 1:2

אחרי ששלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות כבר יצא לדרך, נפתח הערב (חמישי) השלב המקביל גם בליגה האירופית עם מספר משחקים מסקרנים במיוחד.

שאלקה רשמה הפסד מפתיע 2:0 בהלסינקי, האנובר הרשימה עם 1:2 על סביליה, פריס סן ז'רמן שכחה מהצרות בליגה עם 0:4 קליל על דיפרדנז', טוטנהאם דרסה 0:5 את הארטס, רומא הופתעה עם הפסד 1:0 לסלובן ברטיסלבה, ולאציו טיילה עם 0:6 על ראבוטניצקי. אתלטיקו מדריד עבדה קשה שב-0:2 על ויטוריה גימראייש ובראגה סיימה ב-0:0 עם יאנג בויז.

בגזרת הישראלים, ליאור רפאלוב שוב כיכב במדי קלאב ברוז', אך ראה את קבוצתו מסתפקת ב-3:3 עם זסטאפוני הגיאורגית. לגיה ורשה, ללא משה אוחיון שנותר על הספסל, סיימה ב-2:2 עם ספרטק מוסקבה, אומוניה ניקוסיה ויובל שפונגין רשמו ניצחון מרשים 1:2 על רד בול זלצבורג, סטיאווה בוקרשט ורוני לוי גברו 0:2 על צסק"א סופיה, סלטיק ללא בירם כיאל הפצוע סיימה ב-0:0 עם סיון.

זסטאפוני - קלאב ברוז' 3:3

רפאלוב, שצפוי להיות מורחק לכמה משחקים בליגה הבלגית, ניצל את הבמה האירופית כדי לרשום עוד משחק נהדר. הקשר הישראלי הרבה להטריד את הגנת המקומיים, ובדקה ה-27 הוא איתר בהרמה מדויקת מצד ימין את ג'וזף אקפלה, והחלוץ הניגרי בעט פנימה. כעבור שלוש דקות התכבד רפאלוב לכבוש כשקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מצוין לחיבורים.

אבל הגיאורגים לא ויתרו, ובתוך חמש דקות במחצית השנייה השיגו את השוויון. ניקולוז גלאשווילי צימק בדקה ה-59, וג'אבה דבאלי איזן בדקה ה-64 והקפיץ את הקהל המקומי. בדקה ה-70 הוחלף רפאלוב, ושלוש דקות לאחר מכן דחק הקפטן קארל הופקנס את השלישי של הבלגים, אבל זסטאפוני חזרה לחיים עם השער השני של גלאשווילי שנתן לה תקווה מסוימת לקראת הגומלין.

לגיה ורשה - ספרטק מוסקבה 2:2

הקבוצה של משה אוחיון רשמה תיקו יוקרתי מול הרוסים החזקים, אך ספק אם התוצאה הזו תספיק לה בגומלין. בעוד שאוחיון נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות, קבוצתו עלתה ליתרון מהיר משער של מירוסלאב ראדוביץ' בדקה השלישית. ארי, החלוץ הברזילאי של ספרטק, איזן בדקה ה-52, לפני שראדוביץ' השלים צמד בדקה ה-69 וקירב את לגיה לניצחון. אבל המילה האחרונה שוב הייתה של ארי, שרשם צמד משלו כעבור שתי דקות בלבד וקירב את הקבוצה של ואלרי קרפין לשלב הבתים.

אומוניה ניקוסיה - רד בול זלצבורג 1:2

אחרי שבשנתיים האחרונות הודחו האוסטרים על ידי קבוצות ישראליות במוקדמות ליגת האלופות, אולי השנה הגיע תורו של יובל שפונגין להעיף את רד בול. המגן הישראלי פתח ושיחק 90 דקות בניצחון של הקפריסאים, שלא התרגשו מיתרון מוקדם של אלאן האורח בדקה השלישית. פרדי, החלוץ האנגולי הוותיק, איזן בדקה ה-35, וליאנדרו הפך את הקערה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

סטיאווה בוקרשט - צסק"א סופיה 0:2

הקבוצה הרומנית של רוני לוי התחילה להשתפר בשבועות האחרונים וניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה, 1:2 את קלוז' ו-0:4 את מיובני. אבל כדי לשמח את ג'יג'י בקאלי סטיאווה חייבת להימנע ממעידה בזירה האירופית, ואחרי המשחק הראשון מול הבולגרים נראה שהיא בדרך הנכונה. הבלם ג'ורג' גלמאז העלה את הרומנים ליתרון בדקה ה-16, ואחרי כמה דקות של חרדה בפתיחת המחצית השנייה הרגיע החלוץ הברזילאי לאנדרו טאטו את הקהל בבוקרשט עם השני של המקומיים.

הלסינקי - שאלקה 0:2

הקבוצה הגרמנית, שהגיעה אשתקד עד לחצי גמר ליגת האלופות, ספגה הפסד מפתיע בפינלנד שעשוי להשאיר אותה בסופו של דבר מחוץ לשלב הבתים. ללא ראול שנמצא על פי הדיווחים בדרכו לבלקבורן ונותר מחוץ לסגל, ספגה שאלקה מרגליו של טימו פוקי בדקה ה-18, ולא הצליחה להתאושש. קלאס יאן הונטלאר, שכבש שלושער במחזור הליגה האחרון, הגיע למספר מצבים אך נבלם על ידי השוער המקומי וילה וואלן, ובדקה ה-54 השלים פוקי משחק גדול וסנסציה עצומה עם השני שלו.

האנובר - סביליה 1:2

הקבוצה של מירקו סלומקה פתחה את העונה בצורה חלומית עם שני ניצחונות בשני משחקי ליגה והיא נמצאת במקום השני בבונדסליגה, וגם באירופה היא עושה חיל עם ניצחון מרשים. יאן שלאודרף הקפיץ את האוהדים הגרמנים לשמיים בדקה השישית עם הראשון שלו, וגם אחרי שפרדי קאנוטה מצא את השוויון בדקה ה-37 האנובר המשיך לתקוף, והשיגה את השני, פעם נוספת מרגליו של שלאודרף רגע לפני הירידה להפסקה.

דיפרדנז' - פריס סן ז'רמן 4:0

הקבוצה הצרפתית השקיעה סכומי עתק ברכש בקיץ, אך בינתיים זה לא בדיוק הועיל לה. פריס סן ז'רמן פתחה את העונה עם הפסד ביתי 1:0 ללוריין ו-1:1 מול ראן במחזור האחרון, אבל למזלה היריבה הצנועה מלוקסמבורג, שהחליפה במפעל את אולימפיאקוס וולוס שהורחקה, נתנה לה הזדמנות להתאושש, ואף להעניק לחאבייר פסטורה הופעת בכורה. קווין גמיירו פרץ את הסכר בדקה ה-17, ז'אן כריסטוף באהבק התכבד בשער השני בדקה ה-71, ורגע לפני השריקה כבשו הקפטן סיארה והרכש ז'רמי מנז עוד שני שערים שהרגיעו מעט את הרוחות בעיר האורות.

הארטס - טוטנהאם 5:0

הקבוצה של הארי רדנאפ לא פתחה את הליגה בשבת האחרונה בשל ההתפרעויות שאירעו בלונדון בשבוע שעבר, והוציאה את העצבים על הסקוטים המסכנים. רפאל ואן דר וארט ניצל טעות קשה בהגנת המקומיים כדי לכבוש כבר בדקה החמישית, ג'רמיין דפו הכפיל בדקה ה-13 וג'ייק ליברמור חתם מחצית מרשימה עם השלישי בדקה ה-28. אחרי ההפסקה הצטרפו גארת' בייל (63) וארון לנון (78) לחגיגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סלובן ברטיסלבה - רומא 0:1

הקבוצה המסקרנת של לואיס אנריקה, שמאיימת להיות אחת מהפתעות העונה באיטליה, רשמה מעידה ראשונה העונה, ואף לא הצליחה לכבוש שער חוץ בסלובקיה, מה שעשוי לסבך אותה בגומלין. מוליכת הליגה הסלובקית עמדה בפרץ מול השליטה של הרומאים, וחגגה שער מפתיע של מרטין דוברוטקה בדקה ה-80 שנתן לה ניצחון יוקרתי.

אתלטיקו מדריד - ויטוריה גימראייש 0:2

הקולצ'ונרוס, שזכו במפעל לפני שנתיים, עדיין מלקקים את הפצעים מעזיבתו של קון אגוארו, ועד הגעתו הצפויה של פלקאו מי שנשא בנטל ההבקעה היה אליאס. אחרי 64 דקות חלשות של המקומיים הורחק ג'ואאו פאולו האורח, וכעבור דקה שלף גרגוריו מנזאנו את הקשר הברזילאי מהספסל, שהחזיר למאמנו עם צמד בזק בדקות 68 ו-73.

בראגה - יאנג בויז 0:0

הפיינליסטית מאשתקד רוצה להגיע רחוק גם השנה, אבל על פי התצוגה של הפורטוגלים במשחקם הביתי הדרך שלהם הפעם תהיה קשה הרבה יותר. השוויצרים הסתגרו היטב מול ההתקפה המסוכנת של בראגה, ולא ויתרו גם כשאלאן נף הורחק בצהוב שני בדקה ה-74, בדרך לתוצאה מעודדת מבחינתם שעשויה להספיק להם להעפיל לשלב הבתים.

לאציו - ראבוטניצקי 0:6

החוד החדש והמרשים של לאציו רשם הצהרות כוונות. אמנם היריבה הייתה בסך הכל ראבוטניצקי המקדונית, אבל הקהל באולימפיקו זכה לראות את ג'יבריל סיסה ומירוסלב קלוזה כובשים בהופעת הבכורה שלהם. הרנאנס פתח את החגיגה בדקה ה-20, סטפנו מאורי הכפיל בדקה ה-39, ואחרי שסיסה רשם צמד (51, 65) ותומאסו רוקי הוסיף את החמישי בדקה ה-87, הגיע תורו של קלוזה לכבוש דקה ה-90.

משחקים נוספים:

ליטקס לובאץ' - דינמו קייב 2:1
אאלסונד - אלקמאר 1:2
אוסטריה וינה - גז מטאן 1:3
ת'ון - סטוק סיטי 1:0
בשיקטאש - אלניה ולדיקווקאז 0:3
בורסאספור - אנדרלכט 2:1
נורדסיילנד - ספורטינג ליסבון 0:0
סטנדרד ליאז' - הלסינגבורג 0:1
פולהאם - דנייפרוטרובסק 0:3
מטליסט חרקוב - סושו 0:0
הכוכב האדום בלגרד - ראן 2:1
מאריבור - ריינג'רס 1:2
נסיונאל - בירמינגהאם 0:0
סלטיק - סיון 0:0
אתלטיק בילבאו - טרבזונספור 0:0
ריד - פ.ס.וו איינדהובן 0:0

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully