וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית ניצחה 82:87 את דרום קוריאה

17.8.2011 / 15:20

למרות הניצחון, הנבחרת של רוני בוסאני איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב רבע הגמר. 30 נקודות ושבעה ריבאונדים לבן רייס

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורסל ניצחה היום (רביעי) את נבחרת דרום קוריאה במסגרת האוניברסיאדה בסין 82:87, אך איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב רבע הגמר. הנבחרת ממוקמת במקום הרביעי בבית, מרחק של משחק אחד מנבחרת מקסיקו, שניצחה את ישראל, ולכן גם אם ישראל תגבור במפתיע על נבחרת ארצות הברית החזקה ביום האחרון של המשחקים, היא לא תוכל להעפיל למקום השני שמבטיח מקום ברבע הגמר.

אחרי שני הפסדים רצופים, פתחה היום ישראל בחמישייה עם גל איתן, שלומי הרוש, בן רייס, אנטון שוטבין וסאמר ג'אסר, ובסיום רבע ראשון צמוד הוליכה 18:20. הרבע השני היה שייך לקוריאה שברחה לישראל בזכות יאנג יון לי, ועלתה ליתרון 34:40 במחצית. קוריאה אף הגדילה את הפער לקראת סוף הרבע השלישי, אך דקות אחרונות טובות ברבע שמרו את הנבחרת בתמונה עם פיגור 60:57. ברבע האחרון ביצעו שחקני הנבחרת מהפך וניצחו בסיום 82:87.

קלעו לישראל: בן רייס 30 ו-7 ריבאונדים, גל איתן 15, גלעד קרני 12, עמית שמחון 7, אייל שולמן, סאמר ג'אסר (6 ריבאונדים) ואנטון שוטבין (7 ריבאונדים) 6 כל אחד, יועד בית יוסף 5. שון דניאל, רביב פיטשון ושלומי הרוש שותפו ולא קלעו. בלט בקוריאה: יאנג יון לי 39 נקודות.

רוני בוסאני אמר לאחר המשחק: "היום שיחקנו טוב. במהלך המשחק עברנו להגנה שעצרה את הקוריאנים. ניסינו לעצור להם את המשחק המהיר, כיוון שהם קולעים מהצד לשלוש ורצים למתפרצות. הצלחנו לעצור אותם חלקית. בסוף המשחק עברנו להגנה אחרת וזה עצר את הקוריאנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully