וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני גינצבורג בראיון: "אני מחזיק מעצמי"

המהפך בתדמית הציבורית, חוסר הערכה לפרשנים, והביקורת על תכנית סיכום המחזור. בוני גינצבורג מוכן לעונה חדשה בליגה

עומר מירון

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

גם בוני גינצבורג, מגיש הספורט הבכיר של הערוץ הראשון, שמלווה אותנו מדי משחק מרכזי ומגיש בימים א'-ה' בשעה 20:15 את התכנית היומית "היום בספורט", מוכן לעונה החדשה. ערב יריית הפתיחה לעונת 2011/12, הוא מספר בראיון לוואלה! ספורט על השינוי שעבר כמגיש, על התובנות שלו משידורי הספורט בארץ ועל הביקורות הבלתי נגמרות כלפי הערוץ הראשון.

"המונדיאל היה הצומת המרכזי ביותר בשידורי הספורט שלי", הוא מודה. "זה הבליט את ההבנה שלי במטריה. אני חושב שברגע שאתה עושה משהו באהבה ויש לך ידע, זה עובר. במונדיאל קיבלתי את ההכרה שהרבה שנים לא קיבלתי והייתי ראוי לקבל. כיום זה מבחינתי מיקום אחר ואני מרגיש התייחסות שונה לגבי".

גינצבורג תומך בהשתלבותם של יותר ויותר שחקני עבר בשידורי הכדורגל, ומסביר: "במודלים מהעולם מי שמפרשן את המשחקים ועושה את הפאנלים הם ברובם המכריע שחקני העבר. מי שהיה בחדרי ההלבשה, יש לו מה לתרום". למרות הדברים, הוא גם מודע היטב לביקורות שיש על האופי המיושן של שידורי הערוץ שבו הוא עובד, ומסביר: "אנחנו אקס טריטוריה בערוץ הראשון בגלל שאנחנו עושים תכנים ב-HD. יש הרבה אנשים בתעשייה שרוצים לעבוד אצלנו בערוץ הראשון, ואני אומר את זה מתוך ידיעה. יש ביקורת והיא לגיטימית, אבל יש הרבה גוונים. בסך הכל המוצר שלנו הוא ראוי ואיכותי. הביקורת בכל מה שקשור לספורט התמתנה בצורה דרמטית".

לטענת גינצבורג העלייה המתמדת בשידור משחקים בערוצים בתשלום היא לגיטימית, אבל יש מקום לדבריו לשידור תוכנית סיכום המחזור בערוץ פתוח: "תוכנית הסיכום ביום שבת היא זו שצריכה להיות לא בתשלום. התוכנית הזו למעשה היא חלון הראווה של הכדורגל הישראלי. מי שלא רואה את השידורים של צ'רלטון וערוץ 5, חשוב שיראה את זה בערוץ הפתוח, וזה לא משנה באיזה מקום זה יהיה".

עוד לקראת תחילת ליגה העל:

שחקני ליגת העל מצטרפים למחאת האוהלים

כל הקבוצות, כל הניתוחים, רק אנשי מקצוע

אייל גולסה פותח את הלב לקראת העונה החדשה

מהארן לאלה פותח את הפה לקראת העונה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully