וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: רוג'ר פדרר גבר על דל פוטרו

השוויצרי גבר על הארגנטינאי 3:6, 5:7 בסיבוב השני: "המשחק הלך טוב יותר ממה שציפיתי". גם ברדיך וסטפאנק עלו סיבוב

רוג'ר פדרר נשם לרווחה לפנות בוקר (רביעי) בסינסינטי, אחרי שגבר בסיבוב השני של הטורניר (סך פרסים 2.43 מיליון דולר) על חואן מרטין דל פוטרו 3:6, 5:7. השוויצרי, המדורג שלישי בעולם, קיבל הגרלה לא פשוטה בדמותו של הארגנטינאי (שגבר עליו בגמר ארה"ב ב-2009), אבל הצליח להשלים את הניצחון בשתי מערכות.

בסט הראשון פדרר שלט במשחק, אבל במערכה השנייה דל פוטרו איים לשבור לא פעם את השוויצרי. במשחקון ה-11 פדרר השיג את השבירה, והשלים את הניצחון בדרך למפגש עם ג'יימס בלייק (84 בעולם).

"ציפיתי למשחק קשה מול חואן מרטין בגלל סיבות ברורות, אבל זה הלך טוב יותר ממה שציפיתי", אמר פדרר בסיום, "אני חושב שהמערכה הראשונה הייתה מצוינת, וגם המערכה השנייה הייתה טובה מאוד. הלילה זה הספיק. אני חושב שלא אפשרתי לחואן מרטין לשחק את המשחק שהוא בדרך כלל משחק".

עוד בסינסינטי: ג'ו ווילפריד צונגה התאושש מהפציעה בפרק היד, שגרמה לו לפרוש בחצי גמר טורניר מונטריאול, וגבר על מרין צ'יליץ' 3:6, 4:6, כשהוא מכה 9 אסים ומאבד רק 6 נקודות בהגשה שלו. תומס ברדיך הצ'כי התקשה במערכה הראשונה וטייל בשנייה ב-6:7, 0:6 על חואן מונאקו. ראדק סטפאנק, עוד צ'כי בכושר טוב, גבר על ג'ון איזנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully