וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: סרינה וויליאמס ממשיכה לדהור

האמריקאית עלתה לסיבוב השני אחרי 3:6, 6:7 על הרדאקה ותפגוש שוב את סטוסור. שחר פאר הודחה מטורניר הזוגות

סרינה וויליאמס תעשה הכל כדי לקנח את עונת 2011 עם תואר גרנד סלאם, אבל בינתיים היא המשיכה הלילה (בין שלישי לרביעי) את נסיונה לחזור למומנטום כשהעפילה לסיבוב השני בטורניר סינסינטי היוקרתי (פרסים בסך 2.05 מיליון דולר). המדורגת 1 לשעבר גברה 3:6, 6:7 על לוסי הרדאקה הצ'כית ודילגה לשלב הבא.

האמריקאית, שטיפסה עם פרסום הדירוג האחרון מהמקום ה-80 למקום ה-31 אחרי שזכתה בטורניר טורונטו תחפש בהכנה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה הזדמנות להשלים זכייה שלישית ברציפות אחרי שגם קטפה את התואר בסטנפורד. בשלב הבא תמתין לה היריבה אותה היא ניצחה ביום ראשון האחרון בגמר בטורונטו, האוסטרלית סמנטה סטוסור, שגברה על אלני דאנלידו היוונית 3:6, 1:6 במשחק הפתיחה שלה בטורניר.

מי שלא נאלצה לעבוד קשה מדי בסיבוב הראשון היא ילנה ינקוביץ'. הסרבית המדורגת 14 בעולם התגברה תוך שעה ועשר דקות על איבטה בנסובה הצ'כית 0:6, 3:6. ינינה וויקמאייר גברה 3:6, 4:6 על בויאנה יובאנובסקי מסרביה ודילגה גם היא לסיבוב השני. שחר פאר, שאמנם עלתה לסיבוב השני ביחידות, נפרדה הלילה מטורניר הזוגות אחרי שהפסידה עם שותפתה מוניקה ניקולסקו הרומניה 6:1, 6:3 לצמד האמריקאיות ליזל הובר וליסה ריימונד האמריקאיות.

אצל הגברים נרשמו מספר הפתעות כאשר מיכאיל יוז'ני סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון. הטניסאי הרוסי שמדורג 17 בעולם נכנע 7:5, 3:6, 7:6 למיכאל לודרה. מדורג אחר בטורניר שהודח מוקדם הוא סטניסלס ואווינקה. השוויצרי הפסיד 3:6, 6:4, 6:1 לאנדריי גולובב הקזאחי שמדורג 101 בעולם ובהחלט הצליח להביך את יריבו. ניקולס אלמגרו התגבר על אלברט מונטאנס 6:7, 4:6. ז'יל סימון גבר על יורגן מלצר 7:6, 3:6, 5:7, וג'ו-וילפריד צונגה העפיל לסיבוב השני אחרי 3:6, 4:6 על מארין צ'יליץ'.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully