וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יובל נעים צפוי להתמנות ברביעי למאמן

16.8.2011 / 23:52

המאמן יקבל פניה כדי להחליף את דוד אמסלם ועשוי להדריך את המועדון כבר במחזור הליגה הראשון נגד הפועל באר שבע

בבית"ר ירושלים עושים הכל כדי להשלים כמה שיותר מהר את מינוי המאמן שיחליף בתפקיד את דוד אמסלם. מי שאמור לקבל את המינוי ביום רביעי הוא יובל נעים, מאמן הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, שנחשב נכון לעכשיו המועמד המוביל לתפקיד.

בבית"ר ירושלים היו לא מעט התלבטויות וביקורת בנוגע לצירופו של נעים לקבוצה כשפרשת "הכדור המרכזי" עלתה חזק על הפרק, אך לאחר סבב שיחות של איציק קורנפיין עם אנשים קרובים נראה הלילה כי נעים הוא המועמד הכמעט יחיד בשלב זה וצפוי לסכם את תנאיו בקבוצה ביומיים הקרובים. במידה ונעים לא יאמן את בית"ר, על הפרק עדיין נמצאים השמות של ניצן שירזי, גיא לוי, משה סיני וגיא עזורי. במידה ונעים ימונה כמאמן בית"ר, הוא עשוי להדריך את המועדון כבר במחזור הראשון של העונה מול הפועל באר שבע בשבת.

את אימון הקבוצה היום העביר איציק עובדיה, שהיה עוזרו של דוד אמסלם והתבקש על ידו בכל לשון של בקשה שלא יחשוב לעזוב את הקבוצה בשלב זה. עובדיה עודד את השחקנים היום וביקש מהם לקחת אחריות ולנסות להתמודד עם המצב. שחקן בקבוצה הסביר את מה שקרה היום, ואמר: "דוד זו אבידה אבל עם כל מה שקורה כאן בשנים האחרונות אנחנו די רגילים לבומים האלה וחסינים. יכול להיות שכל המצב הזה יהיה לטובתנו דווקא נגד באר שבע ועם כל זה שכולם מתכנסים בשביל המועדון".

הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו והבלם הגאורגי דויד גמיזארדשווילי ימשיכו להיבחן בקבוצה, כשרק המאמן הבא שימונה יהיה זה שיקבל החלטה לגבי עתידם בקבוצה.

כזכור, אלי אוחנה סירב הבוקר (שלישי) לחזור לבית"ר ירושלים כמאמן במקומו של דוד אמסלם שהתפטר. "כבוד גדול עבורי שבית"ר פנו אליי, אבל החלטתי שלא להיענות להצעה המאתגרת בשל החוזה שיש לי עם ההתאחדות לכדורגל", אמר אוחנה. "אני אדם שמכבד חוזים והסכמים, אני אוהב את בית"ר ומאחל לה המון הצלחה בעונה הבאה עלינו לטובה".


כל הסיבות שהביאו להתפטרותו של דוד אמסלם

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully