וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 2:2 בין מכבי נתניה להפועל פתח תקוה

אלון מאיה הדריך את המלאבסים בקופסה והוביל אותה לתיקו מול קבוצתו של עטר, כשלשתי הקבוצות המשחק לא משנה

אפשר היה לספור בקלות יחסית את מספר הצופים שהגיעו היום (שלישי) לקופסה בנתניה, על מנת לצפות במשחק הכדורגל האחרון לעונה במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. הדבר היה תולדה של חוסר עניין של אוהדי שתי הקבוצות: נתניה, שלא יכולה לעלות ואוהדיה שומרים את זמנם וכספם למשחק פתיחת העונה בשבת נגד האלופה מחיפה, ואילו אוהדי הפועל פתח תקוה, שעסוקים יותר בזהות המחליף של גילי לנדאו, שהתפטר היום מתפקידו כמאמן הקבוצה. בכל מקרה, השתיים נפרדו ב-2:2 שלא שינה דבר לאף אחת מהן.

המשחק, לפחות, היה טוב. מעט הצופים ראו ארבעה שערים, מהפך לטובת הקבוצה המקומית, שאנשיה יכולים להיות מרוצים מהשתלבותו של מוחמד כליבאת, החלוץ שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה וכבש צמד שערים היום. מן העבר השני, כבש החלוץ הצעיר אור פישביין את שער הבכורה שלו במדים של הקבוצה ממלאבס, ונתן גם לאוהדיה העצובים ומרוטי העצבים סיבה לאופטימיות. גיא צרפתי היה זה שחתם את הגולל עם פנדל שתי דקות לסיום המשחק.

בדקה השביעית הבקיע אור פישביין את השער הראשון במשחק, שכמות הצופים המועטה שהגיעה לראות אותו, הקנתה לו תחושה של משחק אימון. פישביין הבקיע את השער אחרי בישול נאה של יניב לוזון. לקראת סוף המחצית, נתניה התחזקה, ובדקה ה-42 סרגיי טרטיאק קיבל יופי של כדור עומק ומסר למוחמד כליבאת שהבקיע מרחבת החמש את השוויון.

14 דקות אחרי שריקת הפתיחה של המחצית השנייה, הכפיל כליבאת את מכסת שעריו במשחק, כשהבקיע שער נאה אחרי שבעט מהאוויר מהגבהה של עמרי בן הרוש. בדקה ה-88 קיבלה פתח תקוה בעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי שלורן בן ארי הוכשל ברחבה, וגיא צרפתי שנכנס כמחליף הכניס את הפנדל.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully