וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "אתן למכבי תל אביב עדיפות עליונה"

הרכז הפצוע שומר אמונים, אך מבהיר :"יש לי הצעות מקבוצות אחרות באירופה". על פארגו: "לא מופתע, הוא יצליח ב-NBA"

בצל שלל המהלכים המפתיעים של מכבי תל אביב בקיץ הנוכחי, שם אחד כמעט הלך לאיבוד: דורון פרקינס. הצהובים צירפו את ג'ון שייר, ג'ורדן פארמר, תיאו פפאלוקאס ויוגב אוחיון לקו האחורי, ומי שהיה השחקן המצטיין שלהם בעונה שעברה יושב בבית ומחלים מהפציעה הקשה שעבר אשתקד. היום (שלישי) העניק פרקינס ראיון לאתר 'יורובאסקט', ובו סיפר בין היתר על הקשר שלו עם הצהובים, עתידו הקרוב ומצבו הרפואי מאז אותה פציעה מול קאחה לבוראל בשלב ההצלבה של היורוליג.

"כרגע אני מתמקד בלהחלים ולהשתפר כמה שיותר מהר", אמר פרקינס. "האימונים קשים. אני מרגיש מצוין, אני יכול לרוץ, לקפוץ ואפילו לשחק קצת כדורסל, אבל עדיין לא החלמתי לגמרי. המטרה שלי היא לחזור לכושר בו הייתי לפני הפציעה. אני עובד קשה ומתקדם מיום ליום, כך שנראה מה יהיה".

"מכבי בלי ספק תהיה הקבוצה הכי מתאימה לי בעונה הבאה", הוסיף הרכז האמריקאי המצוין, והסביר את הקשר המיוחד שחולק עם ראשי המועדון. "עדיין לא דיברתי עם דיוויד בלאט. יש קצת דיבורים עם מכבי, אבל אין הצעה על השולחן. יש לי הצעות מכמה קבוצות אחרות באירופה, אבל ההיסטוריה שאני חולק עם מכבי והקהל גורמים לי לזכרונות טובים. הם יודעים את המצב הפיזי שלי ויכולים להתייחס אלי בצורה הכי טובה, כך שהם בהחלט בעדיפות עליונה".

"עם זאת", הבהיר פרקינס, "הם לא הציגו בפני הצעה נכון לזמן זה. יש דברים אחרים שצריך לשקול אותם. כדורסל זה עסק, ולפעמים צריך לצאת מהסביבה הנוחה שלך כדי להצליח עוד יותר".

על עזיבתו הצפויה של ג'רמי פארגו אמר הרכז: "אני לא מופתע. ג'רמי תמיד רצה לשחק ב-NBA, כולם ידעו את זה וזה החלום שלו. הוא שחקן מצוין שהיה חבר נהדר לקבוצה, ואין לי ספק שהוא יהיה מאוד מצליח גם ב-NBA".

מאחורי הקלעים של הסערות במכבי ת"א

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully