וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן ורשביאק: "לא ניתן ללימור לבנת לקפוץ על הפודיום"

יו"ר איגוד ההתעמלות שלח מסר חריף לשרת הספורט, שלטענתו מתעלמת מההישגים של הענף. בשבת: אליפות ישראל

איגוד ההתעמלות קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים שתתקיים בסוף השבוע הקרוב בהדר יוסף. לצד ההיבטים המקצועיים לקראת התחרות, ניצל יו"ר האיגוד רענן ורשביאק את הבמה כדי לתקוף את שרת התרבות והספורט לימור לבנת והמשרד שהיא עומדת בראשו.

לטענתו של רענן ורשביאק, השרה לימור לבנת התעלמה מההצלחות האחרונות של ענף ההתעמלות ובעניין הזה הוא התבטא ואמר: "באופן קבוע השרה מנסה לשים רגליים לאיגוד ההתעמלות, כנראה שיש לה בעיה עם השם ורשביאק. אנחנו מארגנים תחרויות בהשתתפות הנבחרות הטובות בעולם, נעשו פניות רבות מצידנו כדי שתגיע הן יוחרמו על ידה. כשאלכס שטילוב יזכה במדליה אולימפית, לא ניתן לשרה לקפוץ לפודיום".

ורשביאק גם רמז לכך שהעובדה שה"טוטו-ווינר" בחר שלא להשקיע בארגון התחרויות בארץ קשורה גם היא לשרה ואמר: "אין לי ספק שלכל הדברים הללו יש יד מכוונת מלמעלה של שרת הספורט". הספורטאי הבכיר שיתחרה בשבת (החל מ-17:30, כניסה חופשית) בהדר יוסף יהיה אלכס שטילוב, שיתחרה בתרגיל הקרקע נגד האורח מיוון, אלוף העולם קוסמידיס אלפטריוס. תחרות יוקרתית נוספת שתתקיים בהדר יוסף שבוע לאחר מכן תהיה במסגרת סבב גביע העולם בהתעמלות אומנותית לנבחרות.

תגובת משרד הספורט: "השרה לימור לבנת פועלת רבות לקידום ענף ההתעמלות, ובמקביל גם נאבקת בנחישות על מנת שאיגוד ההתעמלות ינהג באופן מקצועי ושוויוני כלפי הספורטאים תוך שמירה על כללי מינהל תקין וערכים של טוהר מידות. כידוע, השרה לבנת גם פועלת בשנים האחרונות בכל כוחה על מנת למגר מהספורט תופעות שליליות ומזיקות, כגון, ריבוי כובעים וניגודי עניינים בקרב בעלי התפקידים. חבל שיו"ר איגוד ההתעמלות, במקום להיות שותף בפעילות השרה ולהביא לתיקון הליקויים לטובת הספורטאים ולמען שיפור ההישגים שלהם, בוחר לנגח אותה באופן רדוד אשר אינו ראוי להתייחסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully