וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פנתה לגיא לוי ומחפוד, לחמן סירב

16.8.2011 / 17:30

מאמן הפועל רעננה העדיף להמשיך שם, ולוי מחזיק גם בהצעה מבית"ר ירושלים. עוד מועמדים: מחפוד, הוכנבוים ותומר קשטן

לאחר שהפועל פתח תקוה פנתה היום (שלישי) לצמד המאמנים גיא לוי ואייל לחמן, תנסה הקבוצה לסכם עוד הערב עם מאמן לעונה הבאה. היום שוחח אפי צפריר עם לחמן, והתעניין בשירותיו, אך המאמן הבהיר שיש לו חוזה בהפועל רעננה וכרגע הוא אינו יכול להעתר לבקשתו של צפריר.

קודם לכן, פנתה הקבוצה ללוי שלא פסל את האפשרות, אך במקביל הודיע כי הוא מחזיק בהצעה נוספת. מדובר בבית"ר ירושלים, שפנתה היום למאמן. סוכנו של המאמן כבר שוחח עם המפרק והשניים מנהלים משא ומתן מאז שעות הצהריים. יתר המועמדים, כפי שפורסם קודם, הם ירון הוכנבוים, אלי מחפוד ותומר קשטן.

חצור מעדיף את לוי ומגדיר אותו כ"מאמן שמזוהה עם קבלות והצלחות". יחד עם זאת, תיתכן פניה להפועל אשקלון בנוגע למחפוד, שנחשב לאדם אהוד מאוד בקרב האוהדים ונראה כי יהיה מוכן להגיע. שחקנים בקבוצה אמרו: "מחפוד הוא סמל, הלוואי ויגיע".


שחקני הפועל פתח תקוה מתכננים לפנות במהלך היום לגל חצור ואפי צפריר ולבקש מהם להגיע להסדר עם המאמן גילי לנדאו, למרות שהתפטר מתפקידו. שחקן בקבוצה אמר: "נעשה הכל כדי שהוא יישאר, לא יכול להיות שהוא יעזוב אותנו שבוע לפני פתיחת הליגה". היום צפויה הקבוצה לשחק מול מכבי נתניה, כשלנדאו התבקש לעמוד על הקווים בפעם האחרונה. אוהדי הקבוצה מתכוונים גם הם למחות על המצב במהלך המשחק וידרשו להשאיר את המאמן.

"אני מודה לשחקנים הנפלאים, לאוהדים המדהימים ולאנשי המועדון המסורים לחוויה של פעם בחיים. אני מאחל להפועל פתח תקוה הצלחה רבה בעונת המשחקים הקרובה". כך אמר היום (שלישי) גילי לנדאו בעקבות הפרסום בוואלה! ספורט על כוונתו להתפטר מהקבוצה. בפתח תקוה יחפשו כעת מאמן אחר, זול יותר. "לא הייתה לנו ברירה, היינו חייבים לקצץ", אמרו הבוקר במועדון, בתגובה להחלטה לקצץ 32 אחוז משכרו של המאמן. גל חצור הוסיף: "לנדאו התבקש לקצץ וסירב ולכן סיים את דרכו בקבוצה".

לידיעה על התפטרותו של לנדאו
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

לנדאו צדק שהתפטר סמוך לפתיחת העונה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully