וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: גילי לנדאו התפטר

16.8.2011 / 12:15

הצרות הכלכליות הכריעו גם את מאמן המלאבסים, שהתבקש לקצץ 32% ממשכורתו. מחפוד, הוכנבוים, קשטן וגיא לוי מועמדים

יממה אחרי התפטרותו המפתיעה של דוד אמסלם מבית"ר ירושלים, הודיע הבוקר (שלישי) גם גילי לנדאו על התפטרות מהפועל פתח תקוה, והותיר את המלאבסים ללא מאמן ארבעה ימים לפני פתיחת העונה. במועדון כבר הזכירו את שמותיהם של אלי מחפוד, תומר קשטן, ירון הוכנבוים, גיא לוי ואיציק שאקי כמועמדים להחליפו.

לנדאו עבר בימים האחרונים לא מעט טלטלות, והתבקש לקצץ 32 אחוזים ממשכורתו. הלילה אף הודיע המפרק עו"ד ליאור דגן למנכ"ל אפי צפריר כי ייתכן שהקבוצה לא תוכל להחתים שחקנים נוספים בעקבות המצב שנוצר. כתוצאה מהמצב הכלכלי והפירוק שיגרום לקבוצה לפתוח את העונה במינוס תשע נקודות החליט לנדאו לעזוב.

גורם במערכת המקורב ללנדאו אמר הבוקר: "לא יכול להיות שערב פתיחת הליגה שחקנים לא ידעו אם הם בקבוצה או לא וכמה שחקני רכש המאמן יכול לצרף. המצב של הקבוצה לא פשוט, צריך לפתוח את העונה במינוס תשע נקודות ואין שחקנים להשאיר את הקבוצה בליגה גם ללא המינוס הזה. המצב הזה הפך לבלתי נסבל עבורו ואני יכול להבין את ההחלטה".

גם יגאל אנטבי סגר לעונה נוספת

עשינו את הצעד הזה כדי למנוע מהמועדון לקרוס. חלק מאיתנו שקל להחרים את האימונים או לקחת הצעות אחרות. גל חצור ואפי צפריר הוכיחו שהבעיה הייתה עם המפרק שלא היה מספיק רגיש לצרכים שלנו. הם הצילו את הקבוצה מקריסה טוטאלית". כך הגיבו חלק מתשעת השחקנים על הידיעה אמש בוואלה! ספורט, לפיה הם סיכמו במועדון לעונה הקרובה. גם המגן יגאל אנטבי סיכם הבוקר עם גל חצור ואמר: "שמח להמשיך במועדון".

כזכור, בפגישה שנערכה אמש הושגה פשרה בין השחקנים לגל חצור והמנכ"ל אפי צפריר, לפיה הם יקצצו חלק משכרם ויישארו בקבוצה, זאת אחרי שחצור פנה לשחקנים באופן אישי וביקש שיגיעו לאימון. הקיצוץ הממוצע בפגישות אתמול, אגב, עמד על כ-15 אחוז. השחקנים, כזכור, הם: דניאל אדו, אייל שן, לורן בן ארי, אור פישביין, גיא צרפתי, שניר דורי, יניב לוזון, גל כהן ופביאן סטולר, שמוקדם יותר חתם רשמית בקבוצה ובכך אושרר הסיכום שלו מלפני כחודשיים.

"לגל כהן היה חוזה לעונה הבאה, לא היה פשוט להשאיר אותו כי היו לו הצעות אחרות, אבל הוא הקפטן ואי אפשר לשחרר שחקן בסדר גודל הזה", אמרו אתמול במועדון. בקבוצה ייחסו חשיבות רבה גם להחתמת צרפתי ולוזון, שנחשבים לשחקנים מרכזיים בקבוצה. המאמן גילי לנדאו סיכם עם המפרק על הגעת שני חלוצים. החלוץ הברזילאי רומולו שכבר סיכם בקבוצה דורש לראות חוזה חתום על ידי המועדון לפני שיגיע, ואם העניין יאושר הוא יחתום עד יום חמישי יחד עם חלוץ נוסף.

הבלם אסף בן מוחה הגיע לסיכום בעל פה עם המועדון ומחכה לאישור המפרק. בן מוחה כבר שיחק בעבר תחת לנדאו, במכבי נתניה. ג'ונתן אסוס הגיע גם הוא לסיכום בעל פה והיום אמור לחתום על החוזה באופן רשמי. המגן הצעיר ניסן אלקלעי מחכה לטופס השחרור שלו מטוברוק וצפוי להצטרף אף הוא. שחקן נוסף מטוברוק, המגן שי סופר, יקבל עד סוף השבוע תשובה סופית לגבי עתידו.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully