וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הושגה פשרה - חצור סיכם עם השחקנים

15.8.2011 / 21:25

גל כהן, שן, צרפתי ואחרים נפגשו עם חבר ההנהלה והגיעו להסדר. אסוס אמור לחתום אחרי פגישה עם הנהלת הקבוצה

הושגה פשרה - שחקני הפועל פתח תקוה סיכמו את תנאיהם. חבר ההנהלה גל חצור והמנכ"ל אפי צפריר יזמו פגישה עם שבעה משחקני הקבוצה שנערכה אחר הצהריים, והגיעו איתם לפשרה בנוגע להמשך דרכם בקבוצה. "שמח שהגענו להבנות עם השחקנים", אמר חצור לאחר הפגישה. "העניין הובא לידיעת המפרק ואני מקווה שכולם יחתמו על החוזים".

אייל שן, שהחזיק בהצעות מהפועל רמת גן והפועל עכו, סיכם עקרונית את תנאיו וכמוהו גם הקשר גיא צרפתי. גל כהן סיכם אף הוא, למרות שהחזיק בהצעה מבני יהודה. גם דניאל אדו, לורן בן ארי, אור פישביין, שניר דורי ויניב לוזון סיכמו ובסך הכל, כולם הסיכמו לקיצוץ ממוצע של כ-10 אחוזים.

ג'ונתן אסוס צפוי לחתום מחר, אחרי פגישה עם הנהלת הקבוצה. במהלך היממה הקרובה תיתכן פגישה גם עם יניב לוזון ואוסטין אג'ידה. חלק מהשחקנים, אגב, שקלו לא להופיע לאימון הערב. "אם לא יהיה שינוי במצב, עדיף לא ללכת, מצידנו שיעלו עם הנוער", אמר אחד מהם. חצור, מצידו פנה אליהם אישית וביקש שיתאמנו כרגיל.

כזכור, עוד קודם לכן המתיחות גברה, כשהפועל פתח תקוה ביקשה לעגן סעיף שחרור ללא פיצוי בחוזי השחקנים, זאת בעקבות הליך הפירוק אליו נכנסה לאחרונה. המשמעות היא שהמועדון יוכל לשחרר כל שחקן בכל שלב במהלך העונה ללא פיצוי או התניה אחרת.

החלוץ הברזילאי רומולו ביקש לראות חוזה חתום לפני שיגיע לישראל. גילי לנדאו רוצה את השחקן מאוד ובמועדון מקווים שיוחתם עד סוף השבוע. במקביל, במועדון מנסים לגשר על הפערים עם ליאור ראובן. אם זה לא יקרה, המגן הצעיר מטוברוק שי סופר יחתום במקומו.

המנכ"ל אפי צפריר אמר: "אנחנו רואים בגל כהן הקפטן דמות מפתח בקרב השחקנים, היה חשוב לנו מאוד שהוא ימשיך. אחרי לילה קשה הגענו להבנות עם שחקנים שהסכימו להתגמש ואנחנו שמחים על כך. לסגל דרוש עוד חיזוק, וכרגע יהיה קשה להביא אותו לאור הקשיים הכספיים".

(עדכון ראשון: 14:01)

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully