וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מרקוביץ' חתם במכבי קרית גת מהארצית

15.8.2011 / 20:05

סנטר נבחרת ישראל לשעבר (33, 2.07) החליט לרדת לליגה השלישית אחרי 14 עונות בליגת העל והצטרף לקבוצה הדרומית

ארז מרקוביץ' חתם היום (שני) במפתיע במדי מכבי קרית גת מהליגה הארצית, ולאחר 14 שנים בליגות המקצועניות החליט לרדת לשחק בקבוצה של רוני צוקרמן מהליגה השלישית. מרקוביץ' החזיק בתחילת הקיץ בהצעה מהפועל חולון, אך המגעים לא הגיעו לכדי חתימה והוא העדיף לחכות עוד קצת להצעה נוספת. כזו בוששה לבוא החליט לקחת את ההצעה ולעבור לקרית גת. השחקן אישר את הידיעה בשיחה עם וואלה! ספורט. הקבוצה מהארצית מסמנת את העלייה לליגה הלאומית כמטרה וצירפה גם את קובי שרביט מהוד השרון וצפויה להאבק בצמרת הארצית.

מרקוביץ' (33, 2.07) הגיע מגדרה למכבי ראשון לציון בגיל נוער, שיחק בכל נבחרות הגילאים של ישראל כולל הנבחרת הבוגרת באליפויות אירופה 2005 ו-2007, ובעונת 1996/7 עלה לבוגרים של מכבי ראשון לציון אך לא קיבל הזדמנות אמיתית. מרקוביץ' נדד למכבי רחובות מהלאומית, ועבר לעירוני רמת גן במדיה רשם שנתיים לא רעות, בסיומן קיבל צ'אנס בעירוני אשקלון שעלתה לליגת העל. מרקוביץ' חזר לעונה נוספת ברמת גן תחת ארז אדלשטיין והגיע עם הקבוצה עד לגמר הפלייאוף בעונת 2001/2.

לאחר רמת גן יצא מרקוביץ' לעירוני נהריה ורשם עם הקבוצה שלוש עונות מצוינות, הופעה בגמר הפלייאוף, ושתי הופעות ברבע גמר היורוקאפ. בעונת 2005/6 חתם בהפועל ירושלים, שוב תחת אדלשטיין, ושיחק בקבוצה ארבע עונות, זכה בשני גביעים, כשבעונה האחרונה תחת גיא גודס ראה בעיקר את הספסל, למרות ששימש כקפטן.

מרקוביץ' חזר בתחילת עונת 2009/10 למכבי ראשון לציון, לא השתלב ועבר להפועל חולון. בעונה שעברה שיחק בעירוני אשקלון, כשבסוף העונה החל לרשום מספרים יפים. בסך הכל רשם מרקוביץ' 1967 נקודות בליגת העל, והוא ממוקם במקום ה-156 בקלעי כל הזמנים.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully