וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנבחרת: "ביכולת הנוכחית חבל שניסע לאליפות אירופה"

15.8.2011 / 17:06

ביקורת בתוך נבחרת ישראל על היכולת הכללית של השחקנים עד כה בהכנה. הלפרין שוחרר מהמשחק בגאורגיה (ג', 17:00)

נבחרת ישראל עשתה היום (שני) את דרכה מאמסטרדם לטביליסי לקראת משחק ההכנה האחרון שלה במסע הנוכחי מול נבחרת גאורגיה מחר (שלישי, 17:00), שיפתח את האולם החדש בעיר הבירה. הנבחרת יצאה למשחק ללא יותם הלפרין, אחד השחקנים המובילים בטורניר ההכנה בהולנד, ששוחרר מהנסיעה בשל הולדת בנו בשבוע שעבר, ולמעשה מגיעה עם 12 שחקנים בלבד לטביליסי, כשליאור אליהו שנעדר מההפסד להולנד אמש, צפוי לשחק.

בישראל מאוכזבים מהיכולת הכללית של השחקנים בטורניר בהולנד, שכלל הפסדים להולנד ומכללת וילאנובה, וניצחון על נבחרת גאורגיה, כשעיקר האכזבה היא מהיכולת של הגארדים שמתחרים על המקום בסגל לקראת אליפות אירופה. המספרים של ארבעת הגארדים מספרים את כל הסיפור – גל מקל, שקיבל את מספר הדקות הרב ביותר, קלע 2.6 נקודות בממוצע, יוגב אוחיון 2.3 נקודות, יובל נעימי 0.6 נקודות ואפיק ניסים 4.6 נקודות.

"יש מלחמה גדולה על מקום בסגל, אבל בפועל אף אחד מהשחקנים שנלחם לא נראה מספיק טוב כדי לשחק באליפות אירופה", אמר אחד משחקני הנבחרת לפני הנסיעה לטביליסי, "כל שחקן שעולה למגרש בא להראות שמקומו בסגל, ומראה הכל חוץ מזה. ביכולת הנוכחית של כל הנבחרת חבל שניסע לאליפות אירופה. אם כל אחד לא יתפוס את עצמו בידיים, והסגל לא יתעצב, אין לנו שום סיכוי באליפות".

בינתיים בנבחרת עוקבים בדאגה אחרי מצבו של עומרי כספי שכזכור נשאר בארץ לאחר שנפצע בברכו באימון יום לפני הנסיעה להולנד. כספי עדיין לא חזר להתאמן והערכה של מצבו תעשה רק בתחילת השבוע הבא, שבוע בלבד לפני הנסיעה לליטא. במידה שכספי לא ייצא לאליפות אירופה, ייתכן כי בנבחרת ישאירו את רוברט רותבארט בסגל, על אף העובדה שלא שיחק ולו דקה אחת במשחקי ההכנה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully