וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: הנבחרת האולימפית הפסידה למקסיקו 77:72

15.8.2011 / 15:11

20 נקודות של אנטון שוטבין לא עזרו לנבחרת ששמטה יתרון בתחילת הרבע הרביעי ואיבדה סיכוי ריאלי להעפיל לרבע הגמר

הנבחרת האולימפית של ישראל הפסידה היום (שני) לנבחרת מקסיקו באוניברסיאדה המתקיימת בסין 77:72, ותוכל להעפיל לרבע הגמר רק בקונסטלציה מאוד לא סבירה. הנבחרת של רוני בוסאני, שניצחה את משחקה הראשון מול נבחרת הונגריה והפסידה את המשחק השני אתמול לפינלנד, תנוח מחר מהמשחקים ומחרותיים תפגוש את קוריאה למשחק קריטי. ניצחון יאפשר לישראל סיכוי אחרון, אבל כדי לממשו היא תצטרך להפתיע את נבחרת ארצות הברית החזקה שעד עכשיו גברה על כל היריבות בהפרשים מאוד גבוהים.

המשחק נפתח בצורה צמודה כשבסיום הרבע הראשון הוליכה מקסיקו רק 19:23, ובסיוע רבע שני מצוין של שחקני הנבחרת הצליחה ישראל להפוך את התוצאה ולרדת למחצית ביתרון 36:41. גם הרבע השלישי התנהל בשליטה של שחקני הנבחרת, ששמרו על פער שביר בסיומו עם יתרון 54:57. תחילת הרבע הרביעי סימנה את המהפך של מקסיקו, שעלתה ליתרון 65:69, 5 דקות לסיום, ממנו ישראל לא הצליחה לחזור, ובסיום 72:77 למקסיקו.

קלעו לישראל: אנטון שוטבין 20, שון דניאל 13, גלעד קרני ושלומי הרוש (11 ריבאונדים) 8 כל אחד, גל איתן, בן רייס ורביב פיטשון 7 כל אחד, עמית שמחון 2. שיחקו ולא קלעו: יועד בית יוסף ואייל שולמן.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully