וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים אושרה בבקרת התקציבים

15.8.2011 / 14:24

היו"ר איציק קורנפיין עדיין חסר 1.9 מיליון שקל שיגיעו ממכירת תמוז. הצהיר: "בעקרון כל השחקנים והצוות המקצועי אושרו"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני ואנשי בית"ר ירושלים הרשו לעצמם לחייך בפעם הראשונה אחרי זמן רב אחרי שהקבוצה ניצחה אתמול (ראשון) את הפועל ראשון לציון 0:1 בגביע הטוטו. אחרי שבשבוע האחרון הקבוצה הובסה 3:0 על ידי הפועל באר שבע, אתמול נראה היה שהרבה לחץ ירד מהשחקנים והם הרשו לעצמם לחגוג עם הקהל בסיום המשחק במחזה די נדיר בדרך כלל במשחקי גביע הטוטו.

אחד מהשחקנים הסביר: "אנחנו לא רמת השרון או נתניה, שאם מפסידים בגביע הטוטו לא קורה כלום. בבית"ר הפסד כמו זה בבאר שבע הוא אסון והאווירה בימים שאחריו הייתה בהתאם. בגלל זה הייתה קצת התפרקות בסיום וזה בסדר גמור. צריך להרגיש קצת טוב".

מי שלא הצליח להבקיע אתמול למרות כמה הזדמנויות קורצות היה סטיבן כהן, שאמר: "יכולתי לכבוש פעמיים ואני מקווה שאפצה את הקבוצה ואבקיע נגד באר שבע בשבת. כולם עשו שינוי בראש בגלל ההפסד בווסרמיל. שיחקנו ביחד ועם הזמן רואים בית"ר טובה יותר. היו לנו הרבה בעיות לפני חודש, אבל עכשיו אנחנו מתחילים לקבל ביטחון. כולם רוצים להצליח בירושלים".

הבלם הארגנטינאי שנבחן אתמול, מיגל פורטיז'ו, לא הותיר רושם חיובי במיוחד, אך המאמן דוד אמסלם רוצה לראות אותו במספר ימי אימון נוספים. הקבוצה מתכוונת לארגן משחק אימון מיוחד בו ייבחן הבלם הגאורגי דוד גמזרדאשוילי, שאמנם עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות אך התלונן על עייפות ובשל כך לא שותף במשחק.

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של הבלם הצעיר מתן בראשי, וציינו שהוא יוכל לתת פתרון בתפקיד במידת הצורך. בקבוצה היו מרוצים גם מההשתלבות של עדן נחמני ושלצחי אליחן במחצית השנייה ואמרו כי "זה הדובדבן של עונות כאלה - שמגלים שחקנים צעירים שיכולים לתרום לבית"ר בעתיד".

ניסיון לסכם עם איינבינדר

היו"ר איציק קורנפיין הגיע היום למשרדי בקרת התקציבים וסיפר שהוא העביר את שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לקראת פתיחה הליגה בשבת הקרובה. יחד עם זאת, בית"ר חסרה 1.9 מיליון שקל אותם היא אמורה לקבל ממכירת 20 האחוזים הנותרים בכרטיסו של טוטו תמוז להפועל תל אביב. בינתיים לקורנפיין יש שתי הצעות לרכישת 20 האחוזים: אלי טביב וגל יוסף, בעלי הכח עמידר רמת גן.

קורנפיין אמר: "הכל בסדר, המצב בסדר - יש עניין טכני אחד להשלים, אבל בעקרון התקציב אושר וכל השחקנים והצוות אושרו. יש איזשהו מסמך להציג ואני מקווה להביא אותו מחר. עדיין מוקדם לדעת מה יהיה העונה. אנחנו מתנהלים ללא הלוואות בעלים וזה לא דבר של מה בכך. ברור שהקבוצה צריכה חיזוק, אבל יש המון שחקני בית וזה דבר שהוא מעודד בנוגע לעתיד. בסופו של דבר הקבוצה טובה ועם חיזוק נכון 2-3 שחקנים בית"ר תהיה טובה יותר".

דן איינבינדר עדיין לא חתם על חוזה בקבוצה לעונה הקרובה. לקשר הצעיר יש חוזה ישן עוד מתקופת היותו חייל, שעל פיו בתחילת עונה זו צריכים המועדון והשחקן להגיע להבנות לגבי תנאי שכר חדשים או שהדבר ייקבע על ידי בורר. בימים הקרובים צפוי קורנפיין לשבת עם נציגיו של השחקן ולנסות להגיע להבנות.

אחרי הסיכום עם החלוץ לירון דיאמנט, מי שממתינים לשבת עם קורנפיין ולהגיע לסיכום הם אופיר עמרם, גל לוי ואלירן סיימון. בקבוצה מעוניינים בכל השלושה, אך עדיין לא ברור אם המועדון יוכל לשאת בחוזיהם מבחינה כספית.

דוד אמסלם היה מרוצה: "יש תמורה לקבוצה שנלחמת"
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 12:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully