וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "יש תמורה לקבוצה נלחמת"

14.8.2011 / 21:33

מאמן בית"ר ירושלים היה שבע רצון משחקניו אחרי הניצחון על ראשל"צ. סטולר נכח באצטדיון. יחזקאל: "נאיביות מפריעה לי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חוותה הערב (ראשון) רגעים נדירים של נחת. הקבוצה של דוד אמסלם גברה באצטדיון רמת גן 0:1 על הפועל ראשון לציון, אך השתיים סיימו את דרכן במפעל. עדן נחמני הצעיר קיבל הזדמנות בהרכב וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13.

"לנצח זו תמיד הרגשה טובה, במיוחד אחרי שני המשחקים האחרונים", אמר בסיום דוד אמסלם. "מבחינתי ההפסד בבאר שבע בשבוע שעבר לא היה רגיל. מאוד חששנו אחריו, אבל היום ראו שינוי. ראו קבוצה עובדת ונלחמת ויש תמורה לכך. הקבוצה עמדה נכון, השחקנים היו מרוכזים ונתנו את הכל וזה מה שחשוב בכדורגל לפני הכל".

אמסלם המשיך לגלות אופטימיות זהירה: "חשוב לזכור שלא עשינו הכנה אופטימלית, חסרים לנו משחקי אימון ולא מעט שחקנים שעזבו. עם הזמן ואחרי שיצטרפו כמה שחקנים, נהיה קבוצה טובה יותר".

במהלך המחצית השנייה נבחן בבית"ר הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו שימשיך להתאמן במהלך השבוע יחד עם הבלם הגאורגי דוד גמיזרדשווילי שיצטרף לאימונים. בלם הפועל פתח תקוה פביאן סטולר (23) נכח במשחק וסוכנו קובי סגל שוחח בסיום עם ראשי בית"ר. במידה והמגעים בין השוויצרי לפתח תקוה לא יצלחו, הוא ישוב להיות מועמד לבית"ר.

בראשון לציון היו מאוכזבים מאוד מההפסד השני ברציפות וההדחה מהמפעל. המאמן ניסן יחזקאל סיכם: "אני לא אוהב להפסיד בשום משחק, לא בגביע הטוטו ולא בליגה. נאיביות ונחמדות של הקבוצה שלי אלה דברים שמפריעים לי. אני חייב לדאוג שנפסיק לקבל סטירות ולעצור את זה. עשיתי שינויים במחצית השנייה וזה גם חשף אותנו בהגנה. אני מקווה שסינדו דוסו ימשיך את היכולת שלו ורק נרוויח אותו".

ניצחון ראשון לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו
לירון דיאמנט סיכם בבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully