וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו וולקוט: "קאפלו צעק עליי: 'אני אהרוג אותך'"

קשר ארסנל חושף בספרו כי מאמן נבחרת אנגליה צווח עליו: "לא הבנתי מה הוא רוצה. בכיתי כשלא זומנתי למונדיאל, הייתי נסער"

כנראה שקשרה של ארסנל תיקו וולקוט לא רווה הרבה נחת בקיץ הקודם, זאת מבינים מדבריו של השחקן. בספרו, 'תיאו גדל במהירות', שרואה אור בקרוב, טען שחקן ארסנל כי מנג'ר נבחרת אנגליה פאביו קאפלו לא עשה דבר וחצי דבר כדי לתרום לביטחונו האישי בשנה שעברה. וולקוט שופך אור על שהתרחש אשתקד לפני הנסיעה של הנבחרת לדרום אפריקה.

"לפני גביע העולם יצאנו למחנה אימונים באלפים", סיפר וולקוט, "ושם קרה דבר שערער לגמרי את הביטחון שלי. זה היה ביומו השני של המחנה. ערכנו אימון, ועזבתי את העמדה שלי במגרש מהצד כדי להיכנס לרחבה. באותו רגע קאפלו החל לצרוח עליי בקולי קולות. הוא עצר את האימון וכולם היו נבוכים מאוד מהאירוע.

"תיאו הוא צעק. 'אני אהרוג אותך אם תיכנס פנימה שוב'", סיפר הקשר הצעיר. "למרות ההערה של מר קאפלו, לא ממש הבנתי מה הוא רוצה ממני. הייתי מבולבל. באותה עונה הייתי פצוע, וזה בטח לא עזר לי לשקם את הביטחון שלי.

"למרות זאת הייתי בטוח שאני אסע לדרום אפריקה. עד כמה הייתי בטוח? ארזתי כבר תיק. הייתי במסלול הגולף כשהוא התקשר", המשיך לספר. "הוא היה קצר איתי ואמר: 'אני מצטער, קבעתי את הסגל והחלטתי שאתה לא נוסע לגביע העולם'.

"הייתי בהלם", הוסיף הקשר האנגלי של התותחנים. "אפילו בכיתי מעט. כיבדתי את ההחלטה של מר קאפלו אבל הוא הכניס אותי לסערת רגשות - הייתי מעורער, ללא תחושה, בשוק, כועס, רוטן".

אביו של ג'ון אובי מיקל נעדר מאז יום שישי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully