וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני רק בן 24, יש לי עוד הרבה תשוקה"

אחרי מונטריאול, למספר 1 בעולם יש עוד הרבה דלק: "כבוד גדול להיכלל בדפי ההיסטוריה". פיש: "ניסיתי לשכוח נגד מי אני משחק"

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך את השנה החלומית שלו, כשזכה הלילה (בין ראשון לשני) בתואר התשיעי שלו העונה. הטניסאי הסרבי המדורג 1 בעולם גבר על מרדי פיש האמריקאי בגמר טורניר מונטריאול והעלה את מאזנו המדהים מאז תחילתה של העונה ל-1:53 ועם 0:29 על משטחים קשים. מישהו מוכן להמר נגדו באליפות ארה"ב הממשמשת ובאה?

מעבר ל-450 אלף דולר בהם זכה דג'וקוביץ', הוא הראשון לזכות בחמישה טורנירי מאסטרס בעונה אחת, וכן הטניסאי הראשון מאז פיט סמפראס האגדי ב-1993 שזוכה לראשונה בטורניר בו הוא עורך הופעת בכורה. "כמובן שזה דבר מיוחד מאוד לעשות היסטוריה", אמר נולה לאחר הניצחון בגמר ועוד תואר. "זה כבוד גדול מבחינתי להיכנס לדפי ההיסטוריה של הטניס העולמי. אני רק בן 24. יש לי עדיין הרבה תשוקה למשחק ולנצח טורנירים".

מנגד, מרדי פיש שנתן פייט טוב למדורג 1 בעולם, התנחם בזכייה בחצי מהסכום. פיש, שזכה בטורניר אטלנטה והגיע לגמר לוס אנג'לס, הוא ללא ספק האמריקאי הבכיר כיום בעולם הטניס, ונמצא בכושר מצוין לקראת אליפות ארה"ב שתיפתח בסוף החודש.

"הרגשתי שיש לי הזדמנות היום", אמר פיש לאחר ההפסד. "היו לי הרבה הזדמנויות במערכה הראשונה שאותן הפסדתי. אם אתה מנסה לשכוח נגד מי אתה משחק, כאילו שאתה משחק נגד שחקן אחר, אתה יכול לנסות לפצח מה צריך לעשות כדי לשבור פעם או שתיים".


סרינה וויליאמס זכתה בטורניר טורונטו

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully