וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "דה חאה? ברוך הבא לכדורגל האנגלי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד משוכנע שהשוער נמצא בתהליך למידה, פרדיננד ייעדר כשישה שבועות. וילאש בואש: "נקודה לא רעה"

ליברפול, ארסנל וצ'לסי פישלו במחזור הפתיחה, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם עדיין לא שיחקו ורק מנצ'סטר יונייטד יכולה להתגאות בניצחון במחזור הפתיחה. האלופה עבדה קשה בחוץ מול ווסט ברומיץ', אבל בסופו של דבר ניצחה 1:2 משערים של ווין רוני ושחקן הרכש אשלי יאנג, שלא יכול היה לחלום על בכורה מוצלחת יותר.

"יש לי הבנה טובה עם שאר השחקנים, אבל זה כך עם כולם בקבוצה", אמר בסיום אשלי יאנג הנרגש. "ההבנה הזו היא הסיבה לכך שהמועדון זכה בכל כך הרבה תארים. התאקלמתי מצוין בקבוצה ואתן את הכל עבור החולצה של מנצ'סטר יונייטד. ידענו שיהיה קשה, אבל לא ויתרנו, עבדנו עד הרגע האחרון וקיבלנו את התגמול עם השער לקראת הסיום".

המאמן אלכס פרגוסון התמקד במתן גיבוי לשוער דויד דה חאה, ששוב ספג שער לא מחויב המציאות. "הוא היה צריך להגיב טוב יותר, אבל זה היה רגע קל של חוסר ריכוז... ברוך הבא לכדורגל האנגלי", אמר סר אלכס. "מההיכרות שלי עם השוערים האירופים, מדובר בתהליך למידה. הכדורגל האנגלי שונה".

הבשורות הרעות של יונייטד הגיעו מכיוון ההגנה, לאחר שריו פרדיננד נפצע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשישה שבועות, מה שאומר שהוא יפסיד את המפגשים מול ארסנל וצ'לסי. עוד לפני המשחק הודיעה הקבוצה כי המגן רפאל יחמיץ כחודשיים וחצי, אחרי שנפצע בכתף במהלך האימון. גם נמניה וידיץ' נפצע והוחלף עוד לפני פרדיננד, אבל הוא צפוי לחזור תוך שבועיים. הצלע הרביעית בהגנה, פטריס אברה, מתוכנן לחזור לכשירות בשבוע הבא מול טוטנהאם.

מנצ'סטר יונייטד פתחה עונה עם ניצחון

וילאש בואש: "זו לא ההתחלה הכי טובה"

בזמן שפרגוסון דיבר על הליקויים לאחר משחק בו לקח שלוש נקודות, אנדרה וילאש בואש יצא מתוסכל מה-0:0 המאכזב של צ'לסי מול סטוק סיטי בבריטניה סטדיום. "אי אפשר להיות מרוצים מנקודה, אבל צריך לזכור ששיחקנו באחד המגרשים הקשים בליגה", ציין הפורטוגלי בסיום. "למאבק האליפות שלנו, נקודה מול סטוק היא לא רעה. זו לא ההתחלה הכי טובה, אבל לפחות השתפרנו במחצית השניה".

בצד השני, המאמן טוני פוליס דיבר בעיקר על הבדלי האיכויות בין הקבוצות: "במחצית השנייה ראינו את כל האיכויות של צ'לסי, הודות לעומק המדהים שיש לקבוצה הזו, עם ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה ויוסי בניון שקמים מהספסל. יש להם סגל שחייב להצליח, גם העונה צ'לסי תהיה בין שלוש הראשונות".

יוסי בניון רומז: בקרוב אעזוב את צ'לסי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully