וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "אחד השערים המאושרים בחיי"

14.8.2011 / 20:35

חלוץ קייזרסלאוטרן התרגש משער הבכורה בגרמניה: "הרגשתי את עוצמות הקהל", וטען: "אני חוזר לכושר, קל לי עם עוד חלוץ"

איתי שכטר חגג הערב (ראשון) שער ליגה ראשון בבונדסליגה. מבצע אישי מבריק נהדר של החלוץ שהסתיים עם בעיטה שטוחה לקורה ופנימה סידר לקייזרסלאוטרן נקודת ליגה ראשונה העונה ב-1:1 אוגסבורג, במשחק הראשון של הקבוצה העונה באצטדיון פריץ וולטר. לעומת המשחק הקודם, שכטר פתח בהרכב, השלים 90 דקות, היה מסוכן ולא הפסיק להטריד את הגנת האורחים.

"פתחנו טוב, לחצנו ואז קיבלנו גול מסוג של טעות והיה יותר קשה לחזור", אמר החלוץ בסיום בשיחה עם וואלה! ספורט. "אני שמח מהגול ומתחיל להרגיש יותר טוב באימונים".

שכטר לא הסתיר את התרגשותו: "אני יכול להגיד שזה אחד הגולים המאושרים בחיים שלי. יש לנו אצטדיון גדול וסגור ויש האומרים שהוא אחד הביתיים בגרמניה ואחרי השער הרגשתי את הרעש ואת העוצמות של האצטדיון והקהל. היה חשוב לי להבקיע במשחק הבית הראשון. זה שער שייתן לי חום ואהבה מקהל והרבה ביטחון".

שכטר התייחס לעובדה ששיחק השבוע לצידו של החלוץ ריצ'רד שוקוטה-פאסו ולא כחלוץ בודד כמו בהפסד 2:0 ללברקוזן: "בוודאי שיותר קל לי עם עוד חלוץ. בשבוע שעבר לא הייתי בריא, לא התאמנתי סדיר וכאבה לי הרגל. הפעם שיחקתי עם עוד שחקן התקפה והיכולות שלי עולות. כשיש לידי עוד שחקן שנשאר באמצע, אפשר לקבל אותי בקווים, אני עושה בלגאן ונמצא בהרבה מקומות. קשה לי להיות מספר 9".

ומה בהמשך? "אנחנו עם הפנים קדימה. אני מרגיש שאני חוזר לכושר וזה טוב לקראת המשחקים הקרובים של הנבחרת. עכשיו אני רק צריך לשמור על עצמי בריאותית".

צפו בשער הבכורה של איתי שכטר בבונדסליגה
לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully