וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער בכורה לאיתי שכטר בבונדסליגה

החלוץ הישראלי כבש את הראשון שלו במדי קייזרסלאוטרן, כשהשווה ל-1:1 מול אוגסבורג במבצע נהדר בדקה ה-80

למי שתהה, איתי שכטר הולך להיות להיט בבונדסליגה. קייזרסלאוטרן שלו פתחה את העונה בצליעה ואחרי הפסד במחזור הפתיחה נקלעה לפיגור מול העולה החדשה אוגסבורג, אבל החלוץ הישראלי במבצע אישי נהדר איזן ל-1:1 בדקה ה-80 וסידר לקבוצתו נקודה ראשונה העונה.

כפי שחזו הפרשנים בגרמניה במהלך הקיץ, לקייזרסלאוטרן לא מצפה עונה קלה בבונדסליגה. אחרי העונה המוצלחת אשתקד, השדים האדומים פתחו את הליגה עם הפסד מתקבל על הדעת לוורדר ברמן, וגם היום נקלעו לפיגור מוקדם במשחק אליו הגיעו כפייבוריטים.

אוגסבורג, שחיפשה ניצחון ראשון אי פעם בבונדסליגה, עקצה בדקה התשיעית עם שער של סשה מולדרס במתפרצת. שכטר וחבריו חיפשו את השוויון והחלוץ יצר כמה מצבים, אך סימון ינטש מנע מקייזרסלאוטרן לחזור למשחק, עד ההברקה של שכטר 10 דקות לסיום. אקקי גוגיה יכול היה להעניק ניצחון לאוגסבורג, אבל כדור חופשי שלו נעצר בקורה בדקה ה-87. שכטר, שהשלים 90 דקות מוצלחות בהרכב, להטט לאחר מכן שוב בצד שמאל, אך לא היה מי שיסיים את המבצע ברחבה.

באייר לברקוזן התאוששה מההפסד במחזור הפתיחה עם ניצחון דחוק 0:1 בבית על ורדר ברמן. ברנד לנו הצעיר ערך בכורה מוצלחת בשערה של לברקוזן, שזכתה בשלוש הנקודות ממש לקראת הסיום. סימון רולפס הגביה כדור קרן בדקה ה-86, והצ'כי מיכאל קאדלץ כבש מתוך תיבת החמש את השער המכריע.

צפו בשער הבכורה המרשים של איתי שכטר

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully