וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון שני לרוני לוי וסטיאווה בוקרשט

המאמן הישראלי יכול להיות מרוצה אחרי 1:2 על אוניבריסטטאה קלוז' ועלייה למקום השני. 90 דקות לדני בונדר, תיקו לוולגה

רוני לוי השיג הערב (ראשון) את ניצחונו השני ברציפות כמאמן סטיאווה בוקרשט, כשקבוצתו גברה 1:2 על אוניברסיטטאה קלוז' ודילגה למקום השני בחלוף שלושה מחזורים. רק היריבה הגדולה דינמו בוקרשט מקדימה אותה כעת, עם מאזן מושלם של תשע נקודות לעומת שבע. הפתיחה הייתה שייכת לאורחים שהגיעו לכמה מצבים טובים ב-10 הדקות הראשונות, אבל בדקה ה-15 סטיאווה חגגה כשמיחאי קוסטאה כבש בניסיון שני אחרי מסירה של כריסטיאן טנאסה מצד שמאל.

המחצית השנייה הייתה יותר רגועה, אבל בדקה ה-74 היה זה המחליף ראול רוססקו שנעץ את השני עבור סטיאווה עם בעיטה נהדרת מ-25 מטרים, שבע דקות אחרי שקם מהספסל. הבלם הצרפתי סטבן פלה רק צימק בנגיחה שתי דקות לאחר מכן. ביום חמישי תקווה סטיאווה להתחיל ברגל ימין גם את הקמפיין האירופי, כשהיא תארח את צסק"א סופיה מבולגריה.

דני בונדר רשם מוקדם יותר את משחקו השני בליגה הרוסית, כשהשלים שוב 90 דקות ב-0:0 של וולגה מול לוקומוטיב מוסקבה במסגרת המחזור ה-20. וולגה נשארה במקום ה-13 עם 17 נקודות והיא סופרת משחק חמישי ללא שער זכות, אך לפחות קטעה רצף של ארבעה הפסדים.

המגן הימני הישראלי סיכן את השער כבר בדקה הראשונה, אך אחר נסוג עם קבוצתו והשליטה עברה לידי לוקומוטיב. האורחים ניסו בעיקר בבעיטות מרחוק, ונתקלו ביום טוב של איליה אבאייב בין הקורות. וולגה תמשיך במאבקי ההישרדות עד תום העונה.

* דקל קינן שוב לא נכלל בסגל קרדיף, שהשיגה ניצחון שני ברציפות מפתיחת העונה, 1:3 על בריסטול סיטי.

* לירוי צעירי ישב 90 דקות על הספסל בניצחון הביתי של מכלן 1:2 על ליארסה. בעקבות הניצחון עלתה מכלן למקום הרביעי.

(עדכון ראשון: 17:55)

פנדל של ביברס נאתכו לא הספיק לקאזאן

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully