וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט רוק סיטי

14.8.2011 / 11:55

הטייגרס נקלעו לפיגור חמש ריצות בבולטימור ועשו קאמבק מאוחר בדרך ל-5:6. קרלוס זמבראנו הושעה לחודש, ללא שכר

חוזה ולוורדה שחקן דטרויט טייגרס. Patrick Semansky, AP
חוזה ולוורדה מהטייגרס צוהל לאחר ששמר על הניצחון, דטרויט עדיין ביתרון שלושה משחקים על קליבלנד/AP, Patrick Semansky

ייתכן מאוד שזו השנה של דטרויט טייגרס. הניצחון של קליבלנד 1:3 על מינסוטה איים לצמק את הפער בבית המרכז לשני משחקים, במיוחד כשהנמרים נקלעו לפיגור חמש ריצות בבולטימור כבר באינינג השני. אלא שאז בא האינינג השישי עם חמש ריצות נגד, דטרויט ניצחה 5:6 ושמרה על ההפרש בן שלושת המשחקים בפסגה.

חורחה פוסאדה ירה לגראנד סלאם והיאנקיז הביסו את טמפה ביי 2:9. הניצחון הזה סייע להם לצמק את הפער מבוסטון למשחק אחד, לאחר שהרד סוקס הפסידו בסיאטל 5:4. ג'וש בקט רשם חמש ריצות חובה ואת ההפסד כבר באינינג הראשון. טורונטו הלמה במועמד לסיי יאנג ג'רד וויבר, שספג שמונה ריצות מתוך ה-11 של קבוצתו בהפסד לוס אנג'לס איינג'לס 11:2. טקסס ניצלה את המומנטום וניצחה באוקלנד 1:7, כדי להגדיל את הפער מהאיינג'לס לשלושה משחקים. שיקגו וייט סוקס עברה את קנזס סיטי 4:5.

ב-NL, מיגל קאירו וריאן הניגן חבטו לשני הומרים כל אחד מתוך השבעה של סינסינטי ב-1:13 על סן דייגו. דני אגלה ממשיך להכות, ובסטייל, כשהומר שלו אמנם לא סייע לאטלנטה לגבור על שיקגו קאבס, אבל האריך את הרצף שלו ל-33 משחקים עם חבטה. הקאביס, אגב, השעו את קרלוס זמבראנו לחודש שלם ללא שכר בעקבות נטישת חדר ההלבשה ביום שישי.

טים לינסקאם סילק עשרה חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים, סן פרנסיסקו גברה על פלורידה 0:3, אבל אריזונה שמרה על פער שני המשחקים ממנה בפסגת המערב, לאחר 4:6 על ניו יורק מטס. יונייסקי בטנקורט חבט להומר הניצחון של מילווקי על פיטסבורג, ועם 0:1 הברוורס הגדילו את יתרונם בפסגת המרכז לחמישה משחקים, בעקבות הפסדה של סנט לואיס 6:1 לקולורדו. פילדלפיה לא התקשתה ב-3:11 מול וושינגטון, קלייטון קרשאו והדודג'רס גברו על יוסטון 1:6.

קרלוס זמבראנו שחקן שיקגו קאבס. Dave Tulis, AP
משלם מחיר כבד על נטישת חדר ההלבשה. זמבראנו/AP, Dave Tulis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully