וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גם זו דרך להמשיך את הרצף

13.8.2011 / 12:46

עם שני הומרים, דני אגלה הגדיל את רצף המשחקים עם חבטה ל-32 ב-4:10 של אטלנטה על הקאבס. זמבראנו שוקל פרישה

לא בטוח שדני אגלה מאטלנטה ברייבס חשב שבאיזשהו שלב בקריירה הוא יגיע ל-32 משחקים רצופים עם חבטה. זה קרה הלילה (בין שישי לשבת) ב-4:10 של הברייבס על שיקגו קאבס, ולא סתם קרה, זה היה אירוע של ממש. אגלה חבט לשני הומרים על קרלוס זמבראנו מהקאבס, שנמשה על ידי המאמן מייק קווייד לאחר ארבעה אינינגים ושליש בלבד ואמר כי הוא שוקל פרישה. קווייד לא התרגש: "מאכזב לראות את התא שלו נקי ומפונה, אבל אני לא יכול להרשות לעצמי להשאיר על הגבעה שחקן שהוליך 24 שחקנים. אין לי מושג לאן הלך ומה הוא עושה".

בינתיים, הברייבס קיבלו סיוע מוושינגטון בצמצום הפער מפילדלפיה, כשהנשיונאלס גברו על הפיליז 2:4 בזכות הופעה טובה של שישה אינינגים ושני שליש של ליבאן הרננדז. אריזונה ממשיכה במומנטום בבית המערב, וה-3:4 שלה על המטס סייע לה להגדיל את הפער מסן פרנסיסקו לשני משחקים. איאן קנדי המצוין הגיש שבעה אינינגים וטיגן חמישה חובטים בניצחונו ה-15 העונה. הג'איינטס נוצחו במיאמי על ידי פלורידה 2:1.

מילווקי גברה על פיטסבורג 2:7 ונראה שהפייראטס הרימו ידיים באופן סופי. הומר מספר 27 לפרינס פילדר ו-22 לריאן ברון, עוד ניצחון נאה לזאק גריינקי, עם שבעה אינינגים ושני שליש ותשעה סטרייקאאוטים. סינסינטי גברה על סן דייגו 3:5, סנט לואיס התגברה על קולורדו 1:6, בזכות אינינג שישי בן חמש ריצות. לוס אנג'לס דודג'רס כופפה את יוסטון 0:1 רק לאחר עשרה אינינגים.

ב-AL, ג'ון לאקי שוב לא שכנע, אבל עדיין רשם ניצחון ב-4:6 של בוסטון בסיאטל. הרד סוקס הגדילו את יתרונם בפסגת בית המזרח לשני משחקים בעקבות הפסד היאנקיז 5:1 לטמפה ביי. הניצחון של הרייז הושג בעקבות שמונה וארבעה של דייויד פרייס, אבל גם חמישה הומרים של חמישה שחקנים שונים. מעניין.

בבית המרכז, התגברה קליבלנד על מינסוטה 2:3 בזכות שתי ריצות בתחתית האינינג השמיני ושמרה על מרחק שלושת המשחקים מדטרויט שבפסגה. הטייגרס ניצחו את בולטימור 4:5, למרות שני הומרים של ג'יי ג'יי הארדי המצוין. קנזס סיטי סיימה את רצף ההפסדים עם 1:5 בשיקגו על הווייט סוקס, לוס אנג'לס איינג'לס גברה בתוצאה זהה על טורונטו וטקסס שמרה ממנה מרחק עם יתרון שני משחקים בפסגה לאחר 1:9 על אוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully