וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורקאוטרן: "יש לגנק הזדמנות ייחודית להעפיל לאלופות"

מאמן גנק הודה שה-2:2 מול זולט ורגאם צפוי להיות משחקו האחרון בבלגיה והתייחס לחיפה. ברדה: "כולם מצפים לאתגר"

גנק המשיכה גם אמש (שבת) לקרטע בליגה הבלגית, עם תיקו שני ברציפות אחרי שסיימה ב-2:2 עם זולט ורגאם. שלושה ימים לפני משחקה הראשון מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, עדיין עוסקת האלופה הבלגית בעיקר בעזיבתו שלו פרנקי ורקאוטרן.

"ורגאם הקשו עלינו, ובהחלט הגיעה להם נקודה", אמר ורקאוטרן בסיום המשחק. "כשעלינו ליתרון סבלנו מבעיית ריכוז וספגנו את שער השוויון, אבל כעת אנחנו צריכים להיות מרוכזים רק במשימה הבאה שלנו".

המאמן הבלגי, שצפוי לעזוב בסוף השבוע לאל ג'זירה מאיחוד האמירויות, זכה לפרידה חמה מאוהדי גנק שקראו בשמו, ושניים מהם אף התחפשו לשייח'ים וירדו ללחוץ את ידו של המאמן שהוביל את קבוצתם לאליפות אשתקד.

"חשבתי שזה היה מצחיק", התייחס ורקאוטרן למקרה. "אבל היו להם כמה טעויות בלבוש שחשפו שהם לא באמת שייח'ים... אני חייב להודות לאוהדים על האהבה שהם הפגינו כלפיי, כי אלו מחוות נדירות בכדורגל הבלגי. בדרך כלל ההישגים שלך כמאמן נשכחים אחרי חודש-חודשיים, ולכן אני מעריך כל כך את ההתנהגות של הקהל".

"העזיבה שלי לא השפיעה על היכולת שלנו במשחק", המשיך ורקאוטרן. "אבל נכון שזה היה אולי המשחק האחרון שלי בבלגיה. כמה מהשחקנים היו מאוכזבים לשמוע שאני עוזב, אחרים שמחו... ביום רביעי תתבהר התמונה לגבי מועד עזיבתי ואז כולם ידעו איפה הם עומדים".

לקראת המשחק מול האלופה הישראלית באצטדיון רמת גן אמר ורקאוטרן: "זו הזדמנות ייחודית עבור גנק להעפיל לליגת האלופות, להגיע למקום שהרבה קבוצות בלגיות לא הצליחו להגיע אליו בשנים האחרונות. זה לא יהיה קל, אבל אפשר לעשות את זה".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

ברדה: "כולם כאן מצפים לאתגר"

גם אליניב ברדה, ששיחק אתמול 90 דקות, התייחס למפגש מול חיפה, ונזכר בתקופה בה שיחק בירוק בין 2002 ל-2005: "זה יהיה משחק מיוחד עבורי. יש לי הרבה חברים בקבוצה ואני ביחסים טובים עם האוהדים שלהם. אני חושב שמאז ההגרלה כל העיתונאים בישראל התקשרו אליי...".

על הסיכויים של קבוצתו במפגש הכפול אמר החלוץ: "אנחנו חייבים להבטיח שנעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו, ושנהיה מוכנים לשני המשחקים. כולם כאן מצפים לאתגר". על ההשפעה של עזיבתו של ורקאוטרן אמר ברדה: "נצטרך לחכות ולראות מה יקרה, אבל בכל מקרה יש לנו קבוצה מקצוענית וזה לא צריך להשפיע לרעה".

התקשורת ההולנדית מדווחת הבוקר שאחד המועמדים המובילים להחליף את ורקאוטרן בגנק הוא גלן דה בוק. המאמן בן ה-39, שכיכב באנדרלכט כשחקן, החל את דרכו כמאמן בסרקל ברוז' אותה אימן שלוש שנים. לפני שנה הגיע לבירסחוט ממנה פוטר אחרי שלוש חודשים בלבד, והקיץ הוא מונה למאמן ונלו ההולנדית.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully