וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לצרף זר נוסף אם תעבור את גנק

14.8.2011 / 8:52

התכנון: אחד הזרים יוקפא או יושאל, בהתאם להחלטת המאמן. גורמים בקבוצה על קצב מכירת הכרטיסים: "בלי הקהל לא נעבור"

"יעקב שחר צודק, היכולת הזאת לא תספיק נגד גנק. כל שחקן כאן צריך לחשוב טוב עם עצמו עד יום שלישי מה הוא צריך לשפר. מדובר במשחק על עלייה לבתים, וגם בהרבה כסף". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה בעקבות ההתבטאויות של הנשיא יעקב שחר בחדר ההלבשה אתמול, לאחר הניצחון על סכנין.

שחקן בקבוצה הוסיף: "יש לנו הרבה מה לשפר עד המשחק, אבל אולי עדיף לבוא אחרי משחק כזה מאשר אחרי תבוסה ולחשוב שאנחנו מוכנים". תזכורת: בסיום המשחק אתמול נכנס שחר לחדר ההלבשה וכעס על השחקנים. "זה לא מספיק ולא יספיק נגד גנק", אמר להם. "לא שיחקנו טוב ושכל אחד יחשוב טוב טוב עם עצמו. יש אימונים במגרש ויש אימונים בראש. תתחילו לחשוב על יום רביעי. אם תשחקו ככה, עדיף שלא אגיע".

יניב קטן לאוהדי מכבי חיפה: "אתם הקהל הטוב בארץ"

נכון ליום שישי נרכשו יותר מעשרת אלפים כרטיסים לקראת המשחק ובחיפה מקווים שיגיעו קרוב ל-30 אלף צופים, אם כי קצב המכירה עד כה אינו מעיד על כך. במועדון צופים כי ביומיים הקרובים תחול התעוררות בקרב ציבור רוכשי הכרטיסים. בקבוצה אמרו היום: "קצב המכירה עדיין נמוך משחשבנו, ואנחנו מקווים שכבר היום תהיה התעוררות בנושא. חשוב לנו מאוד שהקהל יגיע וירכוש את הכרטיסים. הקהל חשוב לנו כדי להגיע לליגת האלופות".

קפטן הקבוצה יניב קטן התייחס היום לנושא באתר הרשמי של הקבוצה: "כקפטן הקבוצה חשוב לי להעביר לכם, אוהדים שלנו, שאתם חלק חשוב מאיתנו. אין אנו מתייחסים לשחקן או למי המתבטא בעילום שם כנגד האוהדים. כמי שנמצא בחדר ההלבשה ומכיר את כל השחקנים, כולם מכירים בתרומתכם לכל הישג של המועדון. אתם הקהל הטוב בארץ וכדי לעבור את גנק ביום רביעי, אנו זקוקים לעידודכם המאסיבי. אל תתנו לדברים שוליים ולרכילות להרוס את מרקם היחסים המצוינים בין הקבוצה לאוהדים כדי שלא יפריעו לנו במשימה החשובה ביותר העומדת בפנינו".


למרות ההדחה, במועדון היו מרוצים מהתיאום בין סארי פלאח לאיציק כהן ומהיכולת של המגנים אייל משומר (שיחק למרות פציעה קלה) וטאלב טואטחה, שלאחרונה הפגין מעט חוסר ביטחון וחזר לעצמו. גם החלוץ אלון תורג'מן הרשים בהופעת הבכורה, כשהגיע למספר מצבים. הבלם שי מימון, אחריו מגששת מכבי פתח תקוה כבר חודשיים, ביקש מהנהלת הירוקים להוריד את המחיר המבוקש עליו (מיליון דולר).

אפרופו גנק, הבוקר (ראשון) מתברר כי סוכן השחקנים דודו דהאן שמייצג בין היתר את חן עזריאל הוא זה שעומד מאחורי עסקה החתמתו של השוער הפולני גז'גוז' סנדומירסקי (22), שחקנה של יגליוניה ביאליסטוק, תמורת כ-1.6 מיליון יורו. סנדומירסקי לא יוכל לשחק ברביעי, בגלל ששיחק עם יגליוניה במוקדמות הליגה האירופית.

במועדון הודיעו לסוכני שחקנים כי בשלב זה הם מאטים את קצב החיפוש אחר שחקני רכש וישקלו לצרף שחקן זר רק אם יעברו את גנק, כשאחד הזרים יוקפא או יושאל. "שום דבר לא בטוח, זה רק כיוון מחשבה", הדגישו אתמול במועדון. "נתחזק רק בעמדות שצריך".

השיחות עם מכבי נתניה לגבי חן עזרא ימשיכו להתנהל על מי מנוחות, מאחר ומדובר על אופציה לרכישת השחקן בתום העונה הנוכחית. בסוף השבוע התעניינה גם הפועל תל אביב ברכישת השחקן, אך במועדון טוענים כי בנתניה הבטיחו להם זכות ראשונים על השחקן. לגבי ישראל זגורי, שהוצע לו להישאר במועדון, נאמר: "אם הוא לא ירצה לשחק בנתניה או להישאר, הוא יעבור לבני יהודה. זאת החלטה שלו".

צפו במכבי חיפה מנצחת את בני סכנין ומודחת מגביע הטוטו
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully