וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "אם תשחקו ככה, עדיף שלא אגיע"

נשיא מכבי חיפה כעס בחדר ההלבשה אחרי הניצחון על סכנין: "לא יספיק מול גנק". אלישע לוי: "שיחקנו יותר טוב מבדרבי"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודחה הערב (שבת) מגביע הטוטו למרות שניצחה 0:1 את בני סכנין. הירוקים היו זקוקים לניצחון בהפרש של שני שערים על הקבוצה של שלומי דורה כדי לחלוף על פניה בדרך לרבע הגמר, אבל הסתפקו בשער בודד של ויאם עמאשה בדקה ה-15 שלא הספיק לה כדי לעמוד במשימה.

בסיום המשחק נכנס יעקב שחר לחדר ההלבשה של מכבי חיפה ושוחח עם השחקנים. שחקני חיפה סיפרו כי ניתן היה להרגיש שהנשיא לא היה שבע רצון מהיכולת שהציגה הקבוצה, בעיקר כשמדובר במשחק קריטי. "זה לא מספיק ולא יספיק נגד גנק", אמר שחר. "לא שיחקנו טוב ושכל אחד יחשוב טוב טוב עם עצמו. יש אימונים במגרש ויש אימונים בראש. תתחילו לחשוב על יום רביעי. אם תשחקו ככה, עדיף שלא אגיע".

אלישע לוי אמר בסיום: "ברור שהמשחק ביום רביעי יותר חשוב, אבל חוץ מהמנוחה שנתנו לכמה שחקנים מאוד רצינו לנצח. שיחקנו יותר טוב מבדרבי, יותר קבוצתי והגענו להזדמנויות, אבל זה המחיר עם שחקנים צעירים, מחר ומחרתיים הם יהיו יותר טובים. איציק כהן נכנס ישר, היה שקט ועשה מה שצריך. חשוב מאוד שהוא התאקלם מהר. תורג'מן הגיע לכמה הזדמנויות בדקות המעטות בהן הוא שיחק, אני בטוח שבמשחקים הבאים הם יילכו וישתפרו."

על המשחק מול גנק במוקדמות ליגת האלופות אמר לוי: "יהיה לנו משחק קשה, אין משחק באירופה שהוא קל, בטח לא נגד אלופת בלגיה שהיא קבוצה טובה ורצינית".

איציק כהן, שערך בכורה במדים הירוקים, אמר: "כיף להגיע לקבוצה גדולה, וזה מיוחד עבורי להגיע למכבי חיפה וזאת סגירת מעגל. בהתחלה התרגשתי אבל ככל שהמשחק התקדם הרגשתי בנוח. ברור שיש עוד מקום לשיפור, ואין הרבה זמן אבל אנחנו שחקנים מנוסים ואינטיליגנטים ונסתדר. אין ספק שצריך לעשות שינוי בראש לעומת עכו, זו באמת ליגה אחרת, רציתי את השדרוג הזה אז אני צריך לעשות גם שדרוג בראש".

גנק, המתכוננת למפגש הכפול שלה נגד מכבי חיפה בפלייאוף העלייה לליגת האלופות, ממשיכה להיראות לא טוב ונפרדה ב-2:2 בלבד מזולט ורגאם במחזור השלישי בליגה הבלגית. יילה ווסן (75) וטורבן ג'ונלייט (83) כבשו לגנק, תומאס מאטון (66) ורמי מרבאל (87) הבקיעו לזכות האורחים. אליניב ברדה שיחק 90 דקות במדי האלופה הבלגית.

שלומי דורה, שראה את קבוצתו מפסידה אבל עולה לשלב הבא, אמר: "הגענו לפה במטרה ברורה לעלות שלב, לא עניין אותנו איך. זה חלק ממה שבני סכנין הציבה לעצמה - לפחות לעלות לרבע הגמר. אני לא רוצה לחלק ציונים, יותר חשוב לי שהשלב הזה נגמר. יש לנו על הראש את המשחק הראשון בליגה, יכול להיות שקיבלנו את ההפסד בזמן כדי שנדע להביא אנרגיות חזרה ולנצח בליגה שזה המאני טיים שלנו, אבל עברנו לרבע הגמר בציון עובר ולא יותר. אחרי שנשתפר יהיה ליריבות קשה מאוד לשחק נגדנו, ואני מקווה מאוד שתהיה לנו עונה שקטה".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully