וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קלאב ברוז': "רפאלוב עשה מעשה טיפשי"

14.8.2011 / 8:19

מאמן ברוז' התאכזב מהקשר שקיבל אדום אחרי עבירה חריפה. דודו ביטון ששוב כבש במדי ויסלה: "עכשיו חולמים על הצ'מפיונס"

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/HyN98D6VMkw" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו בדודו ביטון כובש בפנדל את שער הניצחון של ויסלה

ויסלה קרקוב השיגה אמש (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בליגה, 0:1 על זאגלבי לובין. בדיוק כמו בשני המחזורים הראשונים, האיש שלה היה החלוץ הישראלי דודו ביטון שכבש שער ליגה שלישי ברציפות. ביטון דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-50 ולמעשה, הוא חתום על כל שלושת שערי הליגה של קבוצתו. אגב, רק השבוע התבטא סוכנו של השחקן, דודו דהאן, בתקשורת הפולנית ואמר כי ביטון מסוגל לסיים את העונה עם 20 שערים.

"אני שמח מאוד על השער ועוד יותר שמח שזה היה שער ניצחון במשחק הביתי הראשון שלי בהרכב. הייתה אווירה מדהימה באצטדיון", אמר ביטון לוואלה! ספורט.

השבוע תפגוש ויסלה את אפואל ניקוסיה למשחק הראשון בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. "חגגנו קצת, אבל מהיום אנחנו חושבים רק על אפואל ניקוסיה. זה המשחק הכי חשוב לנו ועלייה לשלב הבתים היא החלום של כולנו", סיכם ביטון.

ועוד מפולין. דודו דהאן אמר אתמול לתקשורת הפולנית כי עסקת השאלתו של תמיר כחלון ממכבי תל אביב לקרקוביה נסגרה. כזכור, כחלון עבר את הבדיקות הרפואיות וסיכם את תנאיו כבר בשבוע שעבר. על פי דהאן, הקשר בן ה-23 יחתום רשמית בקבוצה ביום שני.

קוסטר מאוכזב מרפאלוב

בבלגיה רשמה גם בירסחוט ניצחון בכורה, כשגברה במגרשה 1:3 על ווסטרלו. החלוץ הישראלי רועי דיין החמיץ את המשחק מאחר והשבוע שהה בישראל לצד אשתו שכרעה ללדת, אבל חברו דור מלול נהנה ממשחק נהדר, השלים 90 דקות בפעם השלישית ברציפות ובישל שני שערים לחלוץ הארגנטינאי הרנן לוסאדה.

"אני בטוח שלוסאדה יכבוש עוד הרבה שערים העונה ואני אישית מעדיף לבשל מלהבקיע", אמר השחקן לתקשורת הבלגית והחמיא לקהל של בירסחוט: "הקהל מדהים. גם בפיגור 1:0 הם לא הפסיקו לעודד ולדחוף את השחקנים".

לליאור רפאלוב היה ערב פחות מוצלח מבחינה אישית. קשר קלאב ברוז' הורחק בדקה ה-66 ב-0:1 על לובן שהעלה את הקבוצה לפסגה. גלישה מאוחרת של הקשר זיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר ובביקורת מצד מאמנו אדרי קוסטר: "באותו רגע חשבתי שהוא עשה מעשה טיפשי, במיוחד כי כל שבוע אנחנו מתעקשים שדברים כאלה לא יקרו. אני לא מרוצה וגם הוא עצמו הבין מיד שזה פגע בקבוצה. הוא מאוכזב ובצדק".

27 דקות לעדן בן בסט בתיקו של ברסט

עוד בגזרת השגרירים: נאתכו כבש, חיימוביץ' הובס

נאתכו: "נצטרך לעשות סוויץ' בראש לקראת ליון"

ביברס נאתכו כבש אתמול את שערו השלישי העונה ב-1:1 הביתי של רובין קאזאן עם המוליכה צסקא מוסקבה. הישראלי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-33, אבל צסקא השוותה בתוספת הזמן ופער שמונה הנקודות בין שתי הקבוצות נשמר.

"אני שמח על השער, אבל כואב לי שזה לא עזר לנו לניצחון וקיבלנו שער בשניה האחרונה", אמר אתמול נאתכו לוואלה! ספורט.

ביום שלישי תצא קאזאן למשחק חוץ מול ליון הצרפתית בפלייאוף מוקדמות האלופות ונאתכו יודע: "לפני ליון, נצטרך לעשות סוויץ' בראש ולבוא בשיא המוכנות כי מחכה לנו משחק מאוד מאוד קשה".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully