וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר

הסרבי הוביל 4:6, 0:3 מול צונגה, שפרש בעקבות פציעה, שיפר את מאזנו מתחילת השנה ל-1:52 ויפגוש את מרדי פיש

קשה להאמין שיש עוד חובב טניס שלא נדבק בקדחת נובאק דג'וקוביץ' שאוחזת בעולם מאז תחילת השנה. אם יש מישהו שעדיין לא חווה את זה, הלילה (בין שבת לראשון) הוא קיבל עוד שעה של טניס אדיר מהשחקן הטוב בעולם. דג'וקוביץ' עלה לגמר טורניר מונטריאול מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP לאחר שהוביל 4:6, 0:3 מול ג'ו ווילפריד צונגה, שנאלץ לפרוש בשל פציעה.

הפרישה של צונגה כמובן שלא מורידה כהוא זה מעוד הצגת טניס אדירה שקיבלנו מנולה, ששיפר את מאזנו מתחילת השנה ל-1:52! מתוכם 0:26 בסבב המאסטרס 1,000. דג'וקוביץ' יכול להיות הטניסאי הראשון שזוכה בחמישה תארים מהסבב היוקרתי ביותר פרט לטורנירי גרנד סלאם בשנה אחת מאז הושק סבב המאסטרס ב-1990, אם ינצח בגמר את מרדי פיש האמריקני, שגבר 3:6, 4:6 מהיר על ינקו טיפסרביץ' בתוך שעה ורבע בלבד.

בכך יוכל הג'וקר לזכות בתואר התשיעי שלו מתחילת השנה. ואלה שמות: אליפות אוסטרליה הפתוחה, דובאי, אינדיאן וולס, מיאמי, בלגרד, מדריד, רומא ו-ווימבלדון.

שני הטניסאים שמרו על רמת משחק גבוהה מאוד במערכה הראשונה וגם על ההגשות שלהם, כשדג'וקוביץ' מפסיד שלוש נקודות בלבד על ההגשה שלו. הסרבי הנהדר הצליח להשיג את השבירה הראשונה והאחרונה במערכה בדיוק ברגע החשוב כשביתרון 4:5 ו-40:30 צונגה חבט וולי לרשת והכניס את נולה לטירוף עם 4:6 אחרי 39 דקות. המערכה השנייה כבר הייתה במעמד צד אחד בלבד, כשדג'וקוביץ' המשיך לעשות את מה שהוא כל כך נהנה לעשות ועלה ל-0:3 עם שבירה אחת. בשלב הזה קרא הצרפתי לרופא והשניים בעצה משותפת החליטו שצונגה יודיע על פרישה מהמשחק. מה שגרם לרבים באצטדיון לקרוא קריאות בוז.

סרינה וויליאמס תפגוש את סטוסור

טורניר טורונטו היוקרתי (סך פרסים. 2.05 מיליון דולר) סיפק לנו מפגשים מסקרנים במיוחד בחצאי הגמר. במשחק הראשון פגשה סמנתה סטוסור (11 בעולם) את אגניישקה רדוואנסקה (12). השתיים סיפקו קרב מסקרן במיוחד, ובסיומו ניצחה האוסטרלית 2:6, 7:5, 2:6 לאחר שעה ו-54 דקות. סטוסור, שהייתה בשנה לא כל כך טובה עד כה, תפגוש בגמר את סרינה וויליאמס שחוזרת לכושר והרשימה במיוחד עם 3:6, 3:6 על ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (4) תוך שעה ועוד 17 דקות.

מאזנה של סרינה וויליאמס עומד עד כה על 0:10 בעונת המשטחים הקשים ונראה שהיא מתחילה לחזור לעצמה לאחר החזרה שלה מהיעדרות של שנה בווימבלדון השנה. המדורגת מספר אחת בעולם לשעבר סיימה מצוין את שתי המערכות, כאשר בראשונה היא זוכה בשמונה מ-11 הנקודות האחרונות ובשנייה ב-16 מתוך 19. "היה לי חשוב מאוד לחזור לעצמי, לא היה לי מה להפסיד", אמר האמריקנית בסיום, "זה ממש כיף. הגעתי לטורונטו כדי לעשות את המיטב שלי ופתאום אני בגמר".

אגב, בעקבות ההצלחה בטורניר טורונטו והזכייה בטורניר סטנפורד לאחרונה, צפויה וויליאמס לעלות לסביבות המקום ה-36 בעולם. חשוב לציין שהאמריקנית לא שיחקה בתקופה המקבילה אשתקד ולכן גם אין לה נקודות דירוג להגן עליהן.

במשחק השני, האוסטרלית פתחה מצוין את המשחק, השיגה שתי שבירות מתוך ארבעה ניסיונות וזכתה במערכה אחרי 24 דקות בלבד עם 2:6. שתי הטניסאיות הצליחו לשמור על ההגשות לאורך כל המערכה השנייה, עד למצב של 5:6 לטובת רדוואנסקה, שהצליחה להשיג שבירה אחת ולזכות במערכה עם 5:7. גם המערכה השלישית נפתחה כששתי הטניסאיות שומרות על ההגשות שלהן, אך סטוסור הצליחה לשבור ראשונה ולעלות ל-2:3.

האוסטרלית שמרה על ההגשות שלה והשיגה שבירה נוספת בדרך ל-2:6, 7:5, 2:6 ולעלייה לגמר תוך שהיא משיגה שבעה אייסים ו-43 ווינרים. לסטוסור זהו גמר שני השנה, לאחר שהפסידה למריה שראפובה בגמר רומא.

עדכון ראשון: 13.8, 22:25

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully