וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל עכו: מדוניאנין וניבאלדו יפתחו

שני השחקנים שסבלו מפציעות יתורגלו לקראת פנאתינייקוס. ייני יפתח כמגן שמאלי. מישאלוב וקפילוטו יפתחו נגד האקסית

מכבי תל אביב תארח מחר (ראשון, 21:00, ערוץ 5+ לייב) בבלומפילד את הפועל עכו ותנסה לזכות לפחות בנקודה שתבטיח לה העפלה לרבע גמר גביע הטוטו. המשחק, שיתקיים ללא קהל, יהווה מבחינת הצהובים הכנה אחרונה לקראת משחק הפלייאוף הראשון במוקדמות הליגה האירופאית ביום חמישי נגד פנאתינייקוס בבלומפילד. את המשחק ינהל השופט ההולנדי הבכיר אריק ברהאמר. הבעלים מיטש גולדהאר יינחת השבוע בישראל ויגיע למשחק.

על פי אימוני סוף השבוע נראה שהמאמן מוטי איוניר יחזיר להרכב את הבלם הברזילאי ניבאלדו שהחלים ממתיחה בשריר הירך וכן את הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שכבר שיחק בשבוע שעבר במדי נבחרת ארצו נגד יוון. שרן ייני צפוי לפתוח מחר בעמדת המגן השמאלי, כחלק מהיערכות הצוות המקצועי לחסרונו של יואב זיו המוצהב שלא יוכל לשחק ביום חמישי נגד היוונים. זיו יתופקד מחר בעמדת המגן הימני, במקומו של עומר ורד שסוחב פציעה קלה ולא יכלל בסגל.

במכבי מתכוונים לתת מנוחה גם לרפי דהן, משה לוגסי ודור מיכה. בחלק הקדמי צפויים לפתוח מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי ואלירן עטר. במהלך סוף השבוע התאמן עם הקבוצה הבלם-מגן הניגרי תאיה באבלולה, שמועמד להצטרף לקבוצה.

בתוך כך ממתינים במועדון להתייחסותם של נציגיו של הקשר מאור בוזגלו לתג המחיר בסך מיליון יורו שהציבה הקבוצה עבור שחרורו מהקבוצה. אם עד יום רביעי לא יגיעו הצדדים להסכמות, תשוב ההחלטה בעניין לידיו של הבורר, עורך הדין חנוך קינן שיכריע האם בוזגלו ישוחרר ממכבי ללא עלות או שיישאר בקבוצה והמועדון יהיה זה שייקבע את תג המחיר עבור שחרורו. השחקן עצמו אמור לחזור לאימוני הקבוצה מחר לאחר שעורך דינו ביקש זאת ומכבי הסכימה.

מנגד, הפועל עכו איבדה כל סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הבא. גבע ברקאי הפצוע ימשיך להיעדר כאשר במרכז ההגנה צפוי ניסו קפילוטו לערוך את הופעת הבכורה שלו מאז חתם בקבוצה ולפתוח לצידו של פידליס דימאקו. מושיקו מישאלוב צפוי אף הוא לערוך הופעת בכורה בעכו כשיפתח בקישור האחורי לצד שגיב כהן או יובל שבתאי. בחלק הקדמי ימשיכו לקבל את הקרדיט סנטיהו סולליך, לואיס זומא והנבחן ממאדו צ'יאם שצפוי לחתום בקבוצה לאחר המשחק. בשער ימשיך אלי כהן לעשות רוטציה בין שלומי איטח לדודו גורש.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully