וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עמית תמיר סיכם לעונה

13.8.2011 / 18:17

שחקן הפנים הוותיק (32, 2.08 מ') רושם עוד תחנה בקריירה הארוכה כשישלים את הקו הקדמי בקבוצה של אפי בירנבוים

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שבת) על כך שהגיעה לסיכום עם שחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, עמית תמיר, לעונה הקרובה. בקבוצה בחנו מספר מועמדים לעמדה מספר 4-5, לצידם ברנדון באומן, אדריאן אוטר ואיגור נסטרנקו, והגיעו למסקנה שתמיר הוא המועמד הראוי לאור הרעב שלו למשחק בתקופה האחרונה והרצון להוכיח את עצמו. בנוסף חתומים בקבוצה ניצן חנוכי, עמית בן דוד, אייל שולמן, ג'ו קרופורד ודרווין קיצ'ן.

תמיר (32, 2.08), בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, יצא בגיל 22 למכללת קליפורניה והפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה, עד כדי כך שהיה מועמד להבחר בדראפט ה-NBA. בעונת 2004/5 חתם בפאוק סלוניקי, ולאחר עונה מוצלחת מצא עצמו בא.א.ק אתונה. במהלך העונה נחתך תמיר וחתם במכבי גבעת שמואל שקלטה אותו.

תמיר המשיך את הקריירה האירופית שלו במדי שרלרואה הבלגית בעונת 2006/7, ואחרי חצי עונה חתם בלאריסה היוונית. בעונת 2007/8 הצטרף להפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות. לאחר אותה עונה עבר לעירוני אשקלון והיה לאחד השחקנים הטובים בקבוצה, מה שזיכה אותו שוב בחוזה באירופה, הפעם באפואל ניקוסיה, בה לא שיחק במהלך כל העונה. בעונה שעברה חתם בהפועל ירושלים, מיעט לשחק ורשם ב-10 משחקים 1.6 נקודות ו-1.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully