וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "היתרון הגדול הוא שלא מכירים אותנו"

מאמן מכבי תל אביב התראיין ביוון וטען: "פחות מניצחון ביתי לא יספק אותי. פנאתינייקוס ללא סיסה מדאיגה הרבה יותר"

חמישה ימים לפני המשחק הראשון מול פנאתינייקוס במסגרת סיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, התקשורת היוונית מגבירה את התעניינותה במכבי תל אביב ובעיקר במוטי איוניר. המאמן התראיין היום (שבת) והצהיר: "פנאתינייקוס פחות צפויה ללא ג'יבריל סיסה. יש להם הרבה שחקנים מוכשרים שמהווים סכנה. עכשיו אני חושש מהם עוד יותר".

כאשר נשאל איוניר לגבי הנשק העיקרי של מכבי תל אביב, השיב: "היתרון הגדול שלנו זה שאנחנו לא מוכרים באירופה. ביוון כבר מכירים אותנו בגלל ההדחה של אולימפיאקוס בעונה שעברה, אבל אני מקווה שעדיין לא מכירים מספיק טוב. אני לא חושב על אף תוצאה מלבד ניצחון ביתי, אחרת תהיה לנו משימה כמעט בלתי אפשרית באתונה. השחקנים שלי רעבים להכרה ומלאי התלהבות. העפלה לשלב הבתים תיתן לנו דחיפה אדירה, במיוחד אם נעבור קבוצה כמו פאו".

על היריבה אמר איוניר: "ראיתי את המשחק של פנאתינייקוס מול אודנסה. מדובר בקבוצה מנוסה שמבצעת את הוראות המאמן. הניצחון על הדנים כבר היה בידיים שלהם, אבל תשישות גרמה לאיבוד המשחק. השחקנים הבולטים הם קצוראניס, בומסונג, ניניס ולטו, שיכולים לשחק בקבוצות הגדולות של אירופה. עכשיו יהיו לפנאתינייקוס עוד ארבעה שחקנים חדשים, כך שזו עוד בעיה מבחינתנו ללמוד אותם".

תאיה באבלולה צפוי להצטרף למכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully