וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: רוסיה הביסה את לטביה 68:87

יריבת ישראל נכנעה בריגה לנבחרת של בלאט. 14 נקודות לקירילנקו. טורניר פילזן: סרביה השפילה את אוקראינה 57:83

לטביה, יריבת ישראל באליפות אירופה, הפסידה הערב (שישי) 87:68 לרוסיה ודיוויד בלאט במשחק הכנה שנערך בריגה. הרוסים, שנהנו מהצטרפותו לסגל של אנדריי קירילנקו, פתחו מבערים אחרי רבע ראשון צמוד ובזכות דקות נפלאות של קירלינקו וטימופיי מוזגוב עלו ליתרון דו ספרתי ו-35:48 בהפסקה. לטביה עוד חזרה לפיוגר חמש, אבל ריצת 0:11 בפתיחת הרבע הרביעי סגרה עניין.

קירילנקו היה הקלע הבולט בנבחרת של בלאט עם 14 נקודות, תשעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. ריהארדס קוקסיקס הוביל את הלטבים עם 11 נקודות.

בטורניר אפס פילזן בטורקיה נפגשו סרביה ואוקראינה, שנחלו הפסדים ביום המשחקים הראשון. הערב, הסרבים היו גדולים עם 57:83. האוקראינים היו במשחק שני רבעים וחצי לפני שסרביה שמה רגל על הגז. ריצת 1:14 בפתיחת הרבע הרביעי העלתה את הסרבים ל-49:74 בדרך לניצחון הגדול.

דושקו סבאנוביץ' הוביל את המנצחים עם 22 נקודות ואלכסנדר ראסיץ' הוסיף 13. מילאן מצ'באן ממכבי תל אביב קלע תשע והוריד שלושה ריבאונדים. סטיבן ברט היה היחיד בשורות האוקראינים שקלע בספרות כפולות כשסיים את המשחק עם 12.

במשחק המקביל השיגה גרמניה ניצחון שני, 72:79 על המארחת טורקיה בזכות 16 נקודות של רובין בנצינג ו-15 של הייקו שפארציק. עומר ענאן הוביל את הטורקים עם 22.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully