וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ג': יוסי אבוקסיס: "זה עוד משחק"

מאמן בני יהודה לא מתרגש יותר מדי מהמפגש מול הפועל ת"א האקסית (ש', 18:30): "זה מפגש פיקנטי בשביל התקשורת"

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי הקטן מחר מול בני יהודה. המאמן דרור קשטן ערך דווקא את אסיפת הקבוצה אחרי האימון ובניגוד לשבוע שעבר החמיא לשחקניו: "אהבתי מאוד את המחויבות הגנתית שלכם מול הפועל עכו, תמשיכו כך", אמר המאמן. "לבני יהודה המשחק מחר מאוד חשוב והם יבואו עם ההרכב החזק ביותר שלהם ואנחנו צריכים להיות מוכנים".

קשטן לא מתכוון לערוך שינויים בהגנה מהמשחק הקודם ונראה כי רוב ההרכב שיפתח מחר יהיה זהה לזה שפתח מול עכו, להוציא שני שינויים: טוטו תמוז ישוב להרכב במקומו של עומר דמארי החולה שלא התאמן היום, וכך גם אפולה אדל, שישוב להרכב לאחר שריצה את הרחקתו ביום ראשון בעקבות הכרטיס האדום שספג לפני שבועיים בדרבי. קשטן ימשיך לתת אשראי לרועי גורדנה שהיה המצטיין בהפועל בשבוע שעבר על חשבונו של יוסי שיבחון וגם למחמוד עבאס ששוב יפתח במקום ידין הסובל מכאבי גב.

מי שלא יהיה בסגל למשחק מחר הוא קשר הרכש החדש נוסא איגייבור שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע באיחור ולכן הפועל לא הספיקה לרשום אותו למשחק. בניגוד לניגרי, איאד חוטבא יהיה בסגל לראשונה. בהפועל עדיין רוצים להתחזק בעוד לפחות שני שחקנים. בקבוצה ממתינים להתפתחות בבוררות של מאור בוזגלו מול מכבי תל אביב, אחרי שעם הקשר כבר סוכם עקרונית על הצטרפותו לקבוצה. כל מה שקשור לבוזגלו כפוף כמובן למחיר הכרטיס שיקבע בבוררות. בנוסף, האדומים רוצים להחתים זר נוסף ובלם ישראלי.

מפגש המאמנים בין קשטן יוסי אבוקסיס יעמוד מן הסתם במוקד ההתמודדות בין שתי הקבוצות בשבת בבלומפילד. אבוקסיס שהגיע מהמדים האדומים של הפועל תל אביב ומאמן העונה את הזהובים יפגוש את קשטן שעשה את הדרך ההפוכה. "זה עוד משחק בגביע הטוטו", אמר המאמן אבוקסיס לקראת המשחק. "זו עוד הכנה עבורנו בשביל הליגה, כל מה שביני לבין הפועל תל אביב כרגע לא מעניין ואני לא חושב על זה. כמובן שזה יהיה קצת שונה אבל זה יהיה פיקנטי בעיקר בשבילכם בתקשורת, כדי שיהיה לכם מה לרשום", הוסיף אבוקסיס.

בחלק המקצועי צפוי המאמן לפתוח עם אותו הרכב שפתח במרבית המשחקים העונה כאשר דן מורי ואביב חדד ישתפו פעולה במרכז ההגנה, איציק עזוז יפתח בעמדת המגן הימני ועוז ראלי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי. ננאד מרינקוביץ' יתופקד באגף ימין בקישור כאשר פדרו גלבאן שסובל מפציעה בבוהן רגלו, צפוי לשחק למרות הפציעה. אבוקסיס ינצל את המשחק בכדי לבחון את החלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו, שמתאמן מזה מספר ימים במדי הקבוצה. הקשר חסן אבו זייד שסובל מכאבים בגיד האכילס יקבל מנוחה ולא יכלל בסגל כאשר גם החלוץ עומרי רון שחתם בקבוצה כבר לפני שבועיים, שוב לא יכלל באופן מפתיע בסגל למשחק.

מי שעשוי להצטרף בקרוב למדים הזהובים הוא הקשר הצעיר ישראל זגורי, שכרטיסו שייך למכבי חיפה ולמעשה סגר את תנאיו בקבוצה ואף הביע את רצונו להצטרף לבני יהודה. כעת כל שנותר הוא להגיע להסכמות בין המועדונים בכדי לסגור סופית את העיסקה.

18:30, 5+ לייב, איצטדיון בלומפילד. שופט: לירן ליאני

בני יהודה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully