וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ד': פטי וקולה יערכו בכורה באשדוד

חוזיהם של הבלם והחלוץ עברו בבקרה לפני באר שבע (19:30). אצל קלינגר הרוש יפתח במקום דוידזאדה, סוויסה ממשיך להיבחן

מ.ס אשדוד תפגוש מחר (שבת) את הפועל באר שבע בדרבי הדרום, במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו, כאשר השחקנים של המאמן יוסי מזרחי ינסו לצבור לפחות נקודה שתבטיח להם העפלה לשלב רבע הגמר. למעשה יהיה המשחק גם ההכנה האחרונה לקראת פתיחת משחקי ליגת העל בשבוע הבא, אז יארחו האשדודים את עירוני "ניר" רמת השרון.

למעט הקשר הבוסני מריו בוזיץ', עברו חוזיהם של כל שחקני הקבוצה בבקרת התקציבים ומשמעות הדבר שהבלם הקונגולזי יא יא פטי והחלוץ רוג'רס קולה צפויים לערוך הופעת בכורה רשמית העונה במדי הקבוצה. פטי צפוי לשתף פעולה עם אפה אמברוז במרכז ההגנה, כאשר על משבצת המגן השמאלי מתחרים אדיר טובול, רחמים צ'קול וגם אורי מגבו.

לסגל ישובו גם בן בוטבול, ניר ביטון ועופר ורטה שחקני הנבחרת הצעירה שחזרה אמש מטורניר לובאנובסקי באוקראינה. מי שצפוי לפתוח מחר במרכז המגרש הוא הקשר דוד רביבו שיפגוש את חבריו מבאר שבע, הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה. בחוד צפוי משה בן לולו שנמצא בכושר טוב, לקבל את חולצת ההרכב לצידו של קולה הזמבי.

בהפועל באר שבע מקווים לניצחון על דוד רביבו ומ.ס אשדוד, שיבטיח את השתתפותה של הקבוצה בשלב הבא. שמעון הרוש יועדף על פני אופיר דוידזאדה בעמדת המגן השמאלי ויוסי תורג'מן ימשיך לקבל קרדיט מניר קלינגר בחוליית הקישור. ויליאם סוארס עדיין לא כשיר ולכן אבי יחיאל יפתח כבלם יחד עם עודד גביש. אביתר אילוז ימשיך לפתוח בקישור ועידו אקסברד יפתח כחלוץ בודד. סיראז' נאסר שיצא ביום חמישי מהאימון מוקדם מהצפוי בשל העובדה שענה למאמן, צפוי לפתוח. המאמן אמר לשחקניו באימון: "ניצחון הוא משמעותי ויעלה אותנו שלב".

כפי שפורסם בתחילת השבוע, קלינגר מעוניין לבחון את החלוץ קובי סוויסה, ששייך להפועל תל אביב. השחקן אמור להיכלל בסגל, ייבחן גם במהלך השבוע ועשוי לחתום אם ירשים את המאמן. ללא קשר אליו, קלינגר ממשיך לחפש קשר וחלוץ. החלוץ דויד יאנצ'יק שכבר סיכם במועדון יגיע אם קלינגר ייתן אור ירוק למהלך. הקשר לוטם זינו (19), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער, חתם רשמית לארבע שנים במועדון. זינו: "אני מאושר וגאה ורואה במועדון את הבית שלי".

19:30, איצטדיון הי"א. שופט: גיא ברגר

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully