וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.8

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* עסקת ההעברה של ססק פברגאס מארסנל לברצלונה נסגרה. הסכום המדובר הוא 35 מיליון ליש"ט, והשחקן אמור להגיע ביום ראשון להצגה רשמית בקבוצה.

* ארסנל גם מצרפת שחקנים: עסקת העברתו של ג'ואל קמפבל סוכמה. חלוץ נבחרת קוסטה ריקה (19) יגיע לתותחנים תמורץ 930 אלף ליש"ט.

* פארק ג'י סונג (30) חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד שישאיר אותו במועדון בשנתיים הבאות: "נהניתי מכל רגע ביונייטד ואני מאושר להיות שייך למועדון שבונה עוד קבוצה צעירה ומלהיבה".

* דויד סואסו (31), שסיים את חוזהו באינטר, הצטרף לקטאניה בהעברה חופשית וחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* בלקבורן השלימה את צירופו של המגן הברזילאי ברונו ריביירו (28) שהגיע בהעברה חופשית מגרמיו וחתם לשלוש שנים.

* טונצ'אי, הטורקי הבינלאומי, הודיע בטוויטר שהוא חתם בבולטון. טונצ'אי עזב ביונואר הקודם את סטוק והושאל לוולפסבורד אך חוזר לאנגליה: "הבדיקות הושלמו, החוזה נחתם, רשמית אני טרוטר", כתב.

*השוער ברנארד לנו עבר משטוטגרט לבאייר לברקוזן בהשאלה לעונה אחת.

* ניקולה קליניץ' עבר לדניפרו האוקראינית. קליניץ' בן ה-23 עבר לבלקבורן מהיידוק ספליט תמורת 6 מיליון יורו, אבל כבש רק 13 שערים ב-53 משחקים.

* פרדי אדו, פעם ילד פלא והיום כדורגלן ממוצע בן 22, חוזר ל-MLS וסגר בפילדלפיה יוניון.

שמועות

*שתי קבוצות מהפרמיירליג נכנסו למירוץ להחתמת החלוץ דוד טרזגה: אסטון וילה וסוואנסי מעוניינות בצרפתי , והן מצטרפות לאטאלנטה ונאפולי האיטלקיות, ניס הצרפתית וטרק גרוזני הרוסית. לאן שהחלוץ יעבור לבסוף, זו תהיה העברה חופשית.

* הדיווחים ברוסיה טוענים כי העסקה המטורפת הושלמה: אינטר הסכימה למכור את סמואל אטו לאנז'י מחצ'קאלה תמורת 40 מיליון יורו. החלוץ בן ה-30 יקבל כ-15 מיליון יורו לעונה.

* "אינדיפנדנט" מדווח כי ונגר כבר עט על מחליפים לפברגאס, כשהבכיר מבין המועמדים הוא ג'דסון, קשר נבחרת ברזיל ושחטאר דונייצק, שיגיע לאמירויות תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* עוד שמות שנמצאים ברשימה של ונגר: גארי קייהיל מבולטון, פיל יגיאלקה מאברטון, סקוט דאן מבירמינגהאם סיטי ופר מרטסאקר מוורדר ברמן.

* "סאן" מדווח כי סיטי וארסנל סיכמו בלילה את מכירת סמיר נאסרי תמורת 22 מיליון ליש"ט.

*סוון גורן אריקסון מעוניין להחתים בקבוצתו לסטר, שמשחקת בצ'מפיונשיפ האנגלית, את חלוצה של טוטנהאם רובי קין, בסכום משוער של 3 מיליון ליש"ט.

* דיילי מייל" מדווח שלמנצ'סטר יונייטד נמאס מהפרשה הלא נגמרת של ווסלי סניידר, והיא יורדת מהשחקן. שוב.

* מאמן בולטון אואן קויל: "אני מאוד רוצה להביא לקבוצה את שון רייט פיליפס".

* ניוקאסל צירפה הקיץ ממנצ'סטר יונייטד את גבריאל אוברטן, ועכשיו היא רוצה להעביר לשורותיה את קיקו מאקדה.

* רוי הודג'סון, מאמן ווסט ברומיץ': "הצענו חוזה לאואן הארגריבס, מקווה שהוא יחתום עליו".

* אחרי ניוקאסל וטוטנהאם, באנגליה מדווחים כי גם רומא מעוניינת ביוסי בניון.

* דניאלה דה רוסי מרומא מגיב לשמועות עליו, ומתלונן על הצמא התקשורתי שמוביל למדורים כמו "העברות בעולם" בוואלה! ספורט: "אתם העיתונאים כותבים מה שאתם רוצים, כל יום ממציאים משהו חדש. יום אחד אני קרוב לחידוש החוזה, יום אחד דחיתי הצעה מאלוהים יודע מאיפה, יום אחר קיבלתי את ההצעה וסגרתי בקבוצה חדשה. באמת שאין צורך להגיב על זה. כל יום אני קורא מידע אבסורדי אחר עליי, שאין לי מושג מאיפה מגיע". לידיעתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully