וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המרגש של סלבדור קבניאס

חלוץ נבחרת פרגוואי שב לכר הדשא, 17 חודשים אחרי שנורה בראשו ונלחם על חייו. צפו במשחק ההוקרה שנערך לכבודו

«iframe width="450" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/EG3V92feeZI" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

17 חודשים לאחר שנורה בראשו, ערך היום (חמישי) סלבדור קבניאס חזרה מרגשת במיוחד למגרש הכדורגל. כזכור, בינואר 2010 חלוצה של נבחרת פרגוואי היה מעורב בקטטה אלימה בבר ממקסיקו סיטי, בסיומה נורה בראשו ונאבק על חייו בבית החולים במשך ימים רבים. לפני הטרגדיה שיחק החלוץ בקבוצת קלאב אמריקה ממקסיקו סיטי, והיא זו שארגנה היום משחק הוקרה מיוחדת נגד נבחרתו של קבניאס - פרגוואי.

המשחק עצמו, שכמובן היה שולי, הסתיים ב-0:0. עבור המאמן החדש של פרגוואי, פרנסיסקו ארקה, היתה זו הזדמנות ראשונה לבחון מספר דברים מאז החליף בתפקיד את חרארדו מרטינו, אך הסיפור הגדול היה כמובן קבניאס. טקס מיוחד נערך לכבוד החלוץ בן ה-31, שקיבל חולצה ממוסגרת עם שמו, ומספר מתנות אישיות מהשחקנים הנרגשים על כר הדשא, כולם לבושים בחולצות עם המספר 10 ותמונה של קבניאס על חזם.

קבינאס פתח את המשחק במדי קלאב אמריקה, והוחלף בתום שמונה דקות לקול תשואות מצד אלפי האוהדים באצטדיון אצטקה ההיסטורי. במחצית השניה עבר לשחק עבור נבחרתו, והוחלף כעבור עשר דקות - כפול ממה שתכנן בשל מתיחת שריר לפני המשחק.

"סלבדור אדם מאוד אהוב. הוא התברך לחזור לכאן אחרי כל מה שעבר", אמר פרנסיסקו ארקה. "בין אם יחזור לשחק כדורגל או לא, זה כבר משני. הדבר הכי חשוב היה לראות שהוא שמח". בתקופה האחרונה מתאמן קבניאס עם קבוצת ליברטאד הפרגוואית. את הקאמבק הגדול הוא כבר השלים, כעת נקווה לראות אותו חוזר גם למגרשי הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully