וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אין לי ספק שהנבחרת תנצח את יוון"

הכדורגל הישראלי פותח עונה בערב גאלה חגיגי, יו"ר ההתאחדות עדיין אופטימי. ליאור רפאלוב שחקן העונה, אלישע לוי המאמן

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעוד תשעה ימים בדיוק תצא לדרך עונת 2011/12 בליגת העל, ואין דרך טובה יותר לתת את האות לשריקת הפתיחה מאשר ערב גאלה חגיגי. ההתאחדות לכדורגל כינסה הערב (חמישי) בקיבוץ שפיים את ראשי 16 הקבוצות וכן את שחקני ליגת העל, כאשר במהלך האירוע גם הוענקו פרסים למצטייני העונה שעברה. בטקס השתתפו בין היתר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז שהגיע ישירות משדה התעופה, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ומכובדים רבים אחרים מן העבר וההווה.

כצפוי, ליאור רפאלוב, שהספיק בינתיים לעזוב את מכבי חיפה לטובת קלאב ברוז' הבלגית, נבחר לשחקן העונה ובני משפחתו קיבלו את הפרס בשמו. אלישע לוי, שהוביל את מכבי חיפה לאליפות שנייה בשלוש שנים, נבחר למאמן עונת 2010/11 ואמר: "תודה על הבחירה. אני רוצה לחלוק את התואר עם חבריי לצוות המקצועי, עם מועדון מכבי חיפה ומשפחתי". מאיר לוי קיבל את פרס השופט המצטיין של העונה שעברה ושבח דניאל מאסי גלבוע קיבל פרס על מפעל החיים

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון במהלך ערב גאלה של ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
משוכנע שישראל תנצח את יוון. אבי לוזון/קובי אליהו

"מעכשיו נתעסק בכדורגל נטו", הבטיח חגיגית אבי לוזון, "לא ב'במבי' וכל הדברים האלה. זה מה שאנחנו אוהבים - כדורגל. הנהירה לחו"ל מוכיחה שהשחקן הישראלי מוערך והכדורגל שלנו מקבל הרבה כבוד. גם העונה הזו תהיה מצוינת. מכבי חיפה והתל אביביות תהיינה במאבק האליפות, אבל אני בטוח שיהיו כמה סוסים שחורים שיבואו מאחור והמתח יישמר. אף קבוצה לא תברח לליגה". על משחקה הגורלי של נבחרת ישראל מול יוון אמר לוזון: "אני מקווה שהקהל יגיע בהמוניו, אין לי ספק שננצח".

עוד לפני שזכה בתואר מאמן העונה, אלישע לוי התייחס לצמד המשחקים הקריטיים של מכבי חיפה מול גנק במוקדמות ליגת האלופות: "יהיה מאוד קשה מול גנק אבל אני מאוד מקווה שנדע לעבור שלב ולהגיע לבתים של האלופות. כבר היינו שם ואנחנו מאוד רוצים להיות שם שוב. מכבי חיפה זה מועדון עם מסורת, אנחנו במגמת השתפרות. הבאנו את האקסטרה נגד מאריבור ונצטרך לתת אקסטרה גם נגד גנק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי חיפה אלישע לוי מקבל את פרס מאמן העונה בערב גאלה של ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
קבלו את מאמן העונה. אלישע לוי/קובי אליהו
אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל מעניק את פרס שחקן העונה למשפחתו של ליאור רפאלוב. קובי אליהו
שחקן העונה, למי ששכח, כבר נמצא בבלגיה. משפחחתו של ליאור רפאלוב מקבלת בשמו את הפרס/קובי אליהו

ברק יצחקי, קפטן מכבי תל אביב, התייחס לאירוע ולעונה הצפויה לקבוצתו: "כבוד גדול להיות כאן ולייצג את מכבי תל אביב. חזרתי עכשיו מפציעה ואני עובד קשה כדי לחזור לשחק. לא יצאתי לפגרה מרצון, הפציעות הן חלק מהמשחק והנה, עכשיו אני מתחיל לחזור. יש לנו קבוצה טובה השנה והיא תהיה כך גם בהמשך אם הדברים ימשיכו כך. ההצלחה של הצעירים מחממת את הלב לאוהדים שלנו ולכל הקהל בארץ".

ניר דוידוביץ', אחד משני הקפטנים של מכבי חיפה, סיפר על הציפיות של האלופה: "אני מקווה שהשחקנים החדשים ישתלבו מהר ויובילו אותנו, כמו תמיד, למאבק על כל התארים. אני לא שוער ראשון ללא עוררין, תמיד היו לי יריבים שגרמו לי להיות במיטבי. אם וכאשר נגיע שוב לשלב הבתים, נחשוב איך לא לסיים עם מאזן של אפס נקודות ושערים. קודם שנגיע, זה לא יהיה פשוט".

קפטן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן לא שכח את דן אלדר ואדם לוין, שהגיעו כמושיעים וברחו כלעומת שבאו: "הם הרימו את המוראל ומיד הורידו לנו אותו. אין ספק שזה פגע בנו. אני חושב שאני כן מנהיג, למרות כל מה שאומרים. אנחנו כרגע בתקופה של ירידה, אבל אני מאמין שנעבור את זה".

חוזרים למגרשים: פרויקט מיוחד לפתיחת ליגת העל

ליגת העל בוואלה! ספורט

הקפטנים של 16 קבוצות ליגת העל עם דור העתיד של הכדורגל הישראלי. קובי אליהו
אחרי כל הטקסים, הגיע הזמן לחזור למגרשים. קפטני ליגת העל בתצלום קבוצתי עם דור העתיד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully