וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מכבי חיפה תקבל אופציית רכישה על עזרא

הצדדים אישרו כי השחקן לא יעבור העונה, אבל עסקה עתידית עדיין על הפרק. אם זגורי לא יעבור, הוא ישחק בבני יהודה

מכבי נתניה ומכבי חיפה אישרו כי חן עזרא לא יעבור העונה לשורות הירוקים. כזכור, בנתניה התנגדו למהלך עוד אתמול וטענו כי השחקן יישאר בקבוצה עד תום העונה. אלא שבמהלך היום עלתה אפשרות נוספת, והיא שנתניה תעניק לחיפה אופציית רכישה על השחקן בתום העונה. המשמעות היא שהירוקים יקבלו זכות ראשונים על עזרא, וכך ייתכן כבר עכשיו סיכום לגבי מעברו העתידי. גורם בחיפה אישר: "נכון שזאת אפשרות שעלתה, השיחות לא יסתיימו היום". עסקת ישראל זגורי לא קשורה לעסקת עזרא ואם הוא לא יעבור לנתניה, הוא ישחק בבני יהודה. כזכור, השחקן כבר סיכם אתמול בנתניה.

נתניה עברה הערב (חמישי) בבקרת התקציבים, תקציב הקבוצה יעמוד על 20 מיליון שקל, ולרשות המאמן ראובן עטר יעמוד גם חן עזרא, ששמו נקשר עם מעבר למכבי חיפה. בקבוצה אמרו היום: "העברנו את הקבוצה בבקרה עם חן עזרא, כך שזה לא משנה מה יקרה עכשיו, הוא לא יגיע העונה למכבי חיפה".

כל שחקני הרכש החדשים, אלכס מרטינוביץ, בן בנימין, ירדן כהן ומוחמד כליבאת, יעמדו לרשותו של ראובן עטר בשבת במשחק מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, כמו גם מאור אסור וניר נחום המושאלים.

בנושא אחר: כבר מעל חודש ממתינה מכבי נתניה לקבל את החלק הראשוני שמגיע לה מעסקת מכירתו של איתי שכטר לקייזרסלאוטרן. הפועל תל אביב הייתה אמורה לקבל את הכסף כבר ב-14 ליולי, אבל לנתניה התברר שהכסף עבר רק לאחרונה לחשבון האדומים.

במסגרת העסקה, קיבלו האדומים מיליון וחצי ויורו ומתוך הסכום הזה יופרש לנתניה 275 אלף יורו. כזכור, נתניה אמורה לקבל 18 אחוז ממכירתו של החלוץ, כשכעת היא אמורה לקבל את התשלום הראשון. מי שעוד תיהנה מהתשלום הראשון היא עירוני קרית שמונה, שהייתה חלק מהעסקה.

קובי בלדב אמר היום לתוכנית הספורט של 103FM: "חן סוגר את העונה הזו במכבי נתניה, הוא חלק מהסגל שלנו. היו מגעים עם מכבי חיפה להעברתו, אבל הוא נשאר בנתניה. חן נשאר כי הוא מאמין שהשנה זה שנה חשובה בקריירה שלו, והוא צודק בעניין".

בלדב הוסיף: "זה נכון שלחיפה יש סגל גדול ורחב במיוחד בחלק הקדמי, ולעזרא אכן היו חששות לעבור בגלל זה. אני מאוד מרוצה שהוא נשאר וגם האוהדים שמחים. כרגע אנו מעוניינים לחזק את הקבוצה במגן שמאלי".

בלדב נשמע אופטימי לפני פתיחת הליגה: "הציפיות מהעונה הקרובה הן להשיג לא פחות מהעונה הקודמת ולשחק כדורגל טוב. יש לנו סגל למקומות 1-4 עם צוות מקצועי הטוב בארץ".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully