וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ונתניה נפגשו בנוגע לחן עזרא

9.8.2011 / 10:04

עלתה אפשרות ששחר ישלם מקדמה והשחקן יעבור בעונה הבאה. מסיללה עשוי להימכר לחטאפה. אימון בכורה לתמיר כהן ותורג'מן

ראשי מכבי חיפה קיימו אתמול (שני) פגישה חשאית בתל אביב בנוגע לקשר חן עזרא. בפגישה נכחו מטעם מכבי נתניה המנכ"ל קובי בלדב וגיל לב. במסגרת השיחות עלתה אפשרות שמכבי חיפה תצרף את השחקן בעונה הבאה, בתמורה למקדמה שיעביר יעקב שחר לנתניה, כדי שזו תוכל להעביר את תקציבה.

עד סוף השבוע עשוי השחקן להירכש על ידי הירוקים. עם או בלי קשר, ישראל זגורי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה עוד העונה. בתוך 48 שעות הוא אמור לקבל אישור עקרוני לעבור לנתניה. אם זה לא יקרה, הוא ישחק בבני יהודה. אפרופו שחקני רכש, הבוקר ערכו אלון תורג'מן ותמיר כהן אימון בכורה בקבוצה ומחר יוצגו בכפר גלים.

בניגוד לכהן ותורג'מן, באימון לא נכחו איציק כהן שוהה עם הנבחרת בשוויץ, ושחקני הנבחרת הצעירה סארי פלאח, אייל גולסה וטאלב טואטחה. יניב קטן ממשיך להגביר את קצב האימונים ובחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק הראשון מול גנק, או לגומלין.

מכירת הכרטיסים לקראת המשחק תחל מחר, למנויים בלבד. ביום חמישי היא תיפתח לקהל הרחב. בחיפה מצפים ליותר מ-30 אלף צופים. ההכנסות מהמשחק עתידות להניב כ-600 אלף יורו. חיפה כבר הבטיחה מעשית ארבעה מיליון יורו מהשתתפותה במפעלים האירופאים ועתידה לקבל נתח שמן יותר אם תעבור את הבלגים.

הבוקר עלתה אפשרות שהמגן פיטר מסיללה יימכר לחטאפה ולא יושאל אליה. הירוקים מנהלים בשעות אלו משא ומתן עם הספרדים והמגן בדרך לספרד, כדי לעבור בדיקות רפואיות.

עסקת שי מימון להפועל תל אביב לא יוצאת לפועל בינתיים, משום שהאדומים לא מוכנים לשלם מיליון שקל תמורת השחקן. כזכור, אתמול דרשו הירוקים את הסכום לאחר שהנהלת הפועל תל אביב פנתה רשמית לחיפה וביקשה לצרפו.

חיפה וטוברוק עדיין עובדות על הסכם בין המועדונים

החלוץ אלון תורג'מן שהגיע מבית"ר טוברוק, סיפר לחבריו כי הוא מתרגש מאוד מהמעבר. בשיחה שקיים עם שחר נאמר לו כי הוא נשאר בסגל הקבוצה ויחזק אותו במסגרת המפעלים השונים בהם חיפה משתתפת במקביל - ליגה, גביע הטוטו וליגת האלופות.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, נרקמת עסקה בין חיפה לטוברוק בנוגע להמשך שיתוף הפעולה בין המועדונים. ההסכם עדיין לא נחתם, אבל אם זה יקרה בקרוב אורכו יהיה ארבע שנים.

שלשום דובר על אפשרות שחיפה תקלוט לשורותיה את האחים התאומים סתיו ורון נסיקובסקי (15), שנחשבים לשניים הכישרונות הגדולים במחלקת הנוער של איזיקוביץ'. כזכור, בעבר קלטה חיפה מטוברוק את האחים אייל ואוראל גולסה, גם אז במסגרת ההסכם. בטוברוק סירבו להגיב לפני החתימה על ההסכם.


מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully