וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה משחקה של טוטנהאם מול אברטון במחזור הפתיחה

המהומות בלונדון גרמו לשינוי ראשון בלו"ז הפרמיירליג. הורליו גומש: "אמרו לנו להישאר בבית". פאבליוצ'נקו חזר ללא משפחתו

המהומות שעדיין מתחוללות בלונדון הובילו היום (חמישי) לשינוי ראשון בלוח המשחקים של הפרמיירליג, כשמנהלת הליגה הודיעה שמשחק הבית של טוטנהאם מול אברטון שהיה אמור להיערך בשבת נדחה למועד בלתי ידוע.

בזמן שהמהומות נמשכות, שוערה הברזילאי של טוטנהאם הורליו גומש הביע את חששו מפני הסלמה. השוער התייחס לאירועים האלימים ברחובות לונדון. כידוע, בשבת התפרצו המהומות בטוטנהאם, ומאז התרחבו לערים נוספות, בהן מנצ'סטר, ליברפול ובירמינגהאם. גומש המתגורר בצ'יגוול סיפר בתקשורת בארצו על ההתפתחויות האחרונות.

"יש פחד בסגל", אמר השוער. "שוחחנו בחדר ההלבשה ובמועדון אמרו לנו להישאר בבית ולהימנע מיציאה לרחובות. הבית שלי רחוק 20 דקות ממרכז המהומות וזה מסוכן". כמו כן, גומש סיפר כיצד הוא מתקשר עם חבריו הברזילאים מצ'לסי, דויד לואיז ואלכס. "אנחנו משוחחים כדי לראות מה קורה", הסביר. "אנשים חושבים שאירועים כאלה מתרחשים רק בברזיל, וחושבים שהם בטוחים באנגליה, אבל האמת שאתה כבר לא יכול להיות נינוח באף מקום".

למרות הדברים, גומש אופטימי שהפוליטיקאים באנגליה יחד עם המשטרה ישתלטו על המצב במהרה ויחזירו את השקט ללונדון. "למשטרה אין דרך להעניק את הביטחון הדרוש עדיין, אבל זה יקרה בקרוב". מי שהעדיף לא לקחת סיכונים הוא רומן פאבליוצ'נקו, שהורה לאשתו להישאר ברוסיה עם ילדם בת הארבע אחרי משחק הידידות של נבחרתו מול סרביה במוסקבה. החלוץ אמר בדיילי מירור: "אני מודע למצב בלונדון. כל עוד המצב יישאר חם כמו שהוא, אני לא חושב שאנחנו צריכים לחזור כולנו כפי שתכננו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully