וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מאלינגס נכשל בבדיקות סמים

הג'מייקני, שאמור להשתתף בעוד שבועיים באליפות העולם, עשוי להיות מורחק לצמיתות אחרי שנכשל בפעם השנייה בבדיקות

שוב עולם האתלטיקה צריך להתמודד עם ספורטאים שמשתמשים בחומרים אסורים. היום (חמישי) פורסם כי בדיקות הסמים של האצן הג'מייקני סטיב מאלינגס נמצאו חיוביות, שבועיים בלבד לפני פתיחת אליפות העולם בדרום קוריאה, כשכעת מאלינגס עשוי להתמודד עם הרחקה של לפחות ארבע שנים, ואף עשוי להיות מורחק גם לכל חייו.

הבדיקות עצמן נערכו למאלינגס במהלך אליפות ג'מייקה באתלטיקה שנערכה בין ה-23 ל-26 ביוני השנה. על פי הממצאים, נמצא בדמו של האצן סטרואידים אנאובלים או סמים ממריצים. בשבוע הבא תצא נבחרת האתלטיקה של ג'מייקה למחנה אימונים של שבוע בדרום קוריאה לקראת האליפות החשובה, כשלא ברור אם מאלינגס ייכלל בה.

זו לא הפעם הראשונה שכנגד מאלינגס מתעוררות חשדות בדבר שימוש בחומרים אסורים אחרי שהאצן נכשל בבדיקת סמים שגרתית במהלך מוקדמות אולימפיאדת אתונה ב-2004, כשנמצאו אצלו כמויות טסטוסטרון גבוהות מהמותר. בעקבות הממצאים הוא הורחק לשנתיים והתוצאות שלו בין 2004 ל-2005 נמחקו מרשימות השיאים.

מאלינגס, שגבר בחודש יוני האחרון על טייסון גיי בדיימונד ליג בתחרות ל-100 מטר בניו יורק בפוטו פיניש, נחשב לאחד המועמדים הבולטים לזכות במדליה באליפות העולם. לפני שנתיים הוא זכה במדליית הזהב באליפות העולם בתחרות השליחים 4X100 יחד עם נבחרת ג'מייקה.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully