וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "פרננדז חייב להפסיק עם הניסויים"

11.8.2011 / 10:19

אכזבה בנבחרת מההפסד לחוף השנהב. שחקנים טוענים: "אחרי יוון אין דרך חזרה. לואיס חייב להחליט מה עושים עם המגנים שמתחלפים כל משחק. שחקנים צריכים לשחק בתפקיד שלהם". ביקורת גם על בן דיין. ברדה מרגיע: "לא רוצים אליפות עולם במשחקי אימון, אלא להעפיל בזמן אמת"

"זה היה משחק הכנה טוב נגד נבחרת מצוינת", אמר הבוקר (חמישי) אליניב ברדה, בעקבות ההפסד של נבחרת ישראל אמש לנבחרת חוף השנהב (4:3). "שיחקנו מול שחקנים שמשחקים בקבוצות הטובות ביבשת. היה לנו חשוב שכולם ישחקו ושאנחנו נתגבש כמו שצריך. נתקן את כל הטעויות של היום ונלמד מהם לקראת יוון כי הראש שלנו רק במשחק הזה. מבחינתנו, התפקיד יהיה ללמוד, לתקן וליישם מהמשחק הזה למשחק הגורלי בספטמבר".

כך למרות שמדובר במשחק ידידות, בנבחרת שוררת אכזבה מסוימת בעקבות ההפסד, בעיקר בחלק ההגנתי. שחקנים בנבחרת סיפרו בסיום ההתמודדות כי הנבחרת כשלה במשחק המבחן האחרון שלה לקראת יוון, כשספגה ארבעה שערים. "זה רק משחק ידידות, אבל ספגנו שערים קלים מדי", אמר אחד השחקנים בנבחרת, "ברור שלא נוכל לבוא בכושר הזה למשחק מול יוון. השער של שכטר היה די מקרי, זה לא טעות שנבחרת עושות בדרך כלל".

שחקן אחר הוסיף: "החילופים הרבים יצרו חוסר סדר במשחק, מעבר משיטה לשיטה וזה הפריע לנו. העניין הזה יצר מעט בלבול אבל זה לא תירוץ. נצטרך להפיק לקחים בעיקר בפן ההגנתי, חשוב לא לספוג שערים קלים. את יוון יהיה קשה להכניע".

חלק משחקני הנבחרת טענו לאחר המשחק שפרננדז יהיה חייב להפסיק עם שינויי התפקוד של שחקנים, בטענה שהדבר עשוי לעבוד בטווח הארוך, ולא בטווח הקצר למשחק מול יוון. כזכור, פרננדז מיקם בעבר את אלרואי כהן כמגן ימני ושמאלי, את תמיר כהן כבלם וכעת גם את אלמוג כהן כמגן.

"אחרי המשחק הקרוב לא תהיה דרך חזרה, לכן אולי לואיס חייב להפסיק לנסות להזיז שחקנים מעמדה לעמדה. זאת לא ביקורת, אלא כיוון מחשבה. זה פשוט יכול לעלות ביוקר וצריך להחליט עד יוון מה עושים עם המגנים. צריך למקם את החלוצים בתפקיד שלהם, לא באגפים (הכוונה כנראה לחמד, א"י). ראיתם לבד מה קרה כשמליקסון נכנס".

בניון נשמע מתוסכל בסיום: "ביכולת הזו נפסיד ליוון"
ענבל מנור מנתח את ההפסד ושואב אופטימיות ליוון
אמיר שלח ואלי כהן על נקודות האזהרה מההפסד

כיאל ייבדק בסקוטלנד

בסיום המשחק שוחח לואיס פרננדז עם יוסי בניון, שהוחלף במחצית השניה. בנבחרת טוענים כי השניים נראו נינוחים ואין כל עימות בניהם. דדי בן דיין, שלא צפוי לפתוח במשחק הבא (רמי גרשון וטאלב טואטחה מועמדים לפתוח) ספג לא מעט ביקורות בעקבות משחק ההתקפה שלו ואי הדיוקים במסירה האחרונה. אלמוג כהן התקשה באגף ימין ובנבחרת אומרים שפרננדז ידע מראש שיהיה מוגבל מבחינה התקפית. "הציבו אותו בעמדה זרה לו, אבל לכולם ברור שמדובר במשחק הכנה. הוא קשר אחורי קלאסי, לא מגן. התחרות שלו צריכה להיות עם כיאל ונאתכו בקישור האחורי".

ברדה הוסיף בהקשר של היכולת בהגנה: "אנחנו נבחרת אחת, אין כאן חלוקה להגנה והתקפה. כולם צריכים לעשות הכל. אני בטוח שנגיע ליוון מוכנים. המשחק הזה הוא משחק הכנה, וכך כולנו צריכים להתייחס אליו. התוצאה פחות חשובה. אנחנו לא רוצים להיות אלופי העולם במשחקי אימון, אלא להעפיל ליורו בזמן אמת". על הפציעה שלו הוסיף החלוץ: "חזרתי מפציעה מסוף העונה שעברה, מבחינתי זהו תהליך של 'בילד אפ'. יש לי הרבה מאוד משחקים בנבחרת, בליגה ובאירופה, לכן אני בונה את הדקות שלי כמו שצריך ומעלה קצב בהדרגה".

ביברס נאתכו סיכם: "מדובר בסך הכל במשחק אימון. פתחנו לא רע את המשחק מבחינה טקטית אבל היו לנו כמה דקות של חוסר ריכוז וספגנו שני שערים. במחצית השניה לואיס עשה הרבה חילופים והמשחק הפך לפחות טקטי ויותר פתוח, מה שגרם לנו לחזור למשחק. ברמות האלה משלמים על טעויות".

הקשר בירם כיאל ששב ישירות לסקוטלנד ייבדק על ידי הצוות הרפואי של סלטיק, בתקווה שלא מדובר בפציעה חמורה. בהנחה שלא יהיו פציעות נוספות, לרשות פרננדז אמור לעמוד סגל מלא לקראת יוון.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully