וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמרי קנדה צפוי להישאר בקבוצה

הוועדה למעמד השחקן סירבה לדון בעניינו של מגן האדומים, בשל העובדה שהוא תחת חוזה. הקבוצה ירדה משי מימון ומוחמד גדיר

מגן הפועל תל אביב עמרי קנדה, שהגיש בקשה לוועדה למעמד השחקן כדי שיקבעו את מחירו לטובת מעבר לקבוצה אירופית, קיבל היום (רביעי) סירוב מהוועדה לדון בעניינו. זאת בטענה שכרגע הוא תחת חוזה ורק בסוף העונה אם ירצה לשוב ולדון על שחרור מחוזהו, תדון הוועדה בנושא. כלומר, קנדה צפוי להישאר בהפועל תל אביב לפחות עד ינואר 2012 אם לא עד סוף העונה.

מעבר לכך, האדומים עושים מאמצי חיזוק נוספים ובימים האחרונים התפרסמו מספר שמות כגון שי מימון ומוחמד גדיר ממכבי חיפה. אלא שהנהלת הפועל טוענת ששני השחקנים לא יגיעו לקבוצה. הצוות המקצועי לא מעוניין במימון ובמקרה של גדיר, הדרישה הכספית גבוהה מדי מבחינתם. בהפועל ממתינים להתפתחות עם מאור בוזגלו וכרגע מבין הישראלים הוא המועמד הכי רציני להצטרף לקבוצה. אלון אבלסקי ערך היום אימון ראשון עם הפועל תל אביב וינסה להרשים את קשטן בתקופה הקרובה.

הקשר הניגרי, נוסא איגייבור (20), שנחת בישראל ביום שני וסגר את תנאיו בהפועל תל אביב, חתם היום (רביעי) רשמית על חוזה לארבע שנים בקבוצה. השחקן ירוויח כ-150 אלף יורו לעונה. המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית עבר, אבל כל קבוצה יכולה לרשום שחקן אחד עד לילה לפני המשחק הראשון (18 באוגוסט) ולכן איגייבור יוכל כנראה להיות בסגל למפגש הכפול עם אקרנאס הליטאית.

כזכור, האדומים יעבירו 850 אלף יורו לליסטרום הנורבגית ממנה הגיע השחקן. איגייבור יהיה הזר הרביעי של הקבוצה אחרי אפולה אדל, ביוואן פרנסמן ומריו פצ'אלקה. הוא הגיע ללילסטרום בגיל 18 וכבר בעונתו הראשונה בקבוצה שותף ב-21 משחקים. העונה הוא הספיק ליטול חלק ב-16 משחקים במדי הקבוצה ובמהלכם כבש שמונה שערים שערים, כולל צמד במחזור הלפני אחרון מול טרומסו, ובישל שניים נוספים.

לידיעה הראשונית על מועמדות איגייבור להפועל תל אביב
הכירו את נוסא איגייבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully