וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: רפאלוב ושכטר לא יפתחו נגד חוף השנהב

10.8.2011 / 12:39

פרננדז מסר לשחקנים את ההרכב לחוף השנהב (20:30, ערוץ 10). אלמוג כהן מגן ימני, חמד בחוד, 10 ליגיונרים בהרכב

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, ערך היום אסיפה לשחקניו לקראת משחק ההכנה הערב נגד חוף השנהב בשוויץ (רביעי, 20:30, ערוץ 10). פרננדז שאתמול לא הופיע למסיבת העיתונאים, אמר לשחקנים מה יהיה ההרכב והנעדרים המרכזיים ממנו הם ליאור רפאלוב ואיתי שכטר.

אחד מהניסיונות המעניינים שיערוך המאמן הצרפתי הוא הצבתו של אלמוג כהן כמגן ימני, כשאת חוליית ההגנה ישלימו טל בן חיים, דקל קינן ודדי בן דיין - היחיד בהרכב שמשחק בישראל. גם שאר ההרכב מורכב מלגיונרים, כאשר ביברס נאתכו ובירם כיאל ישחקו במרכז הקישור ומלפניהם יוצבו יוסי בניון וערן זהבי. אליניב ברדה ותומר חמד יתפוקדו בחלק הקדמי.

כזכור, המשחק הערב יהיה האחרון של ישראל לפני המשחק החשוב נגד יוון במוקדמות היורו. פרננדז בחר להשאיר על הספסל את שחקן קייזרסלאוטרן איתי שכטר ואת שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב, שכבש צמד במשחק של קבוצתו בסוף השבוע והיווה חלק חשוב במשחקי המוקדמות עד עכשיו. רפאלוב שוחח עם פרננדז והשניים סיכמו שבגלל העומס הרב שהיה עליו לאחרונה בברוז', הוא לא יפתח וישולב במחצית השנייה. הבלם רמי גרשון לא יכלל בסגל בגלל פציעה. לואיס פרננדז הסביר בקצרה את ההחלטה לשבץ את אלמוג כהן כמגן ימני: "אנסה את אלמוג כמגן ימני. דיברתי איתו והוא מוכן לנסות את זה. עוד מעט יוצאים למגרש?.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, אלמוג כהן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, בירם כיאל, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון, אליניב ברדה, תומר חמד.

הרכב משוער, נבחרת חוף השנהב: בובקאר בארי, סיאקה טיאנה, דידייה זוקורה, גי דמל, ז'אן ז'אק גוסו, דידייה יא קונאן, יאיא טורה, מקס גראדל, ז'רביניו, דידייה דרוגבה, סיידו דומביה.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully