וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז החרים את מסיבת העיתונאים של הנבחרת

9.8.2011 / 19:17

מאמן הנבחרת המשיך במלחמתו בתקשורת לקראת חוף השנהב (ד', 20:30, ע' 10), ולא תירגל הרכב. דרוגבה מחכה לבניון

נבחרת ישראל ממשיכה בכנות שלה לקראת משחק הידידות המשמעותי מחר (רביעי, 20:30, ערוץ 10) מול נבחרת חוף השנהב, שיהווה את ההכנה האחרונה לפני משחקה מול נבחרת יוון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. בצעד חריג לקראת המשחק החליט מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, להחרים את מסיבת העיתונאים הערב, כחלק מהמלחמה המתמשכת שלו עם העיתונאים הישראלים, ושלח במקום זאת את עוזרו, טל בנין.

במהלך הנסיעה הנוכחית כבר אירע עימות אחד בין פרננדז למשלחת הישראלית, כשבחר לבקר את העיתונאים. אין זו הפעם הראשונה שהמאמן בוחר להתעמת עם התקשורת כשבעבר ביקר אותה במהלך מסיבות העיתונאים שקיים מאז מינויו לתפקיד. מקורב למאמן אמר הערב: "בתקשורת כל הזמן מחפשים אותו, הוא חש פגוע". בכל מקרה, שעתיים לאחר מכן צייץ פרננדז בטוויטר של ההתאחדות לכדורגל ואמר: "מזג האוויר אצלנו מצוין, אנחנו יוצאים עכשיו לאיצטדיון בז'נבה לאימון המסכם".

בהמשך הוא צייץ פעם נוספת, ואמר: "אמנם לא הגעתי למסיבת העיתונאים לפני האימון היום, אבל רציתי להגיד לכם שאני מאמין שכולכם מאחורינו. לילה טוב". לשחקניו אמר פרננדז: "זה משחק הכנה מעולה לקראת יוון, ניצחון ייתן לנו הרבה כח וביטחון".

בנין עצמו אמר במסיבת העיתונאים: "אני רואה את השחקנים ורואה שכולם שמחים להגיע לנבחרת מהקבוצות באירופה בהן הם משחקים. ההרכב מול חוף השנהב הוא לא בהכרח ההרכב שיפתח גם מול יוון. קשה לנו יותר לבחור את ההרכב בעקבות העובדה שהרבה שחקנים משחקים באירופה, אבל ברור שנבחר את אלה שנמצאים ויהיו בכושר הטוב ביותר שלהם. חוף השנהב היא נבחרת פיזית מאוד ויודעת לשחק גם טקטי. המשחק מול יוון הוא משחק חשוב מאוד בקמפיין וברור שיוון יבואו לשחק על תוצאה".

רמי גרשון נעדר מאימון הערב ולא יהיה בסגל למשחק בגלל פציעה. פרננדז, אגב, לא תרגל הערב את ההרכב באימון המסכם. ייתכן שהמאמן יעלה עם שני חלוצים בחוד, שאחד מהם צפוי להיות תומר חמד. לא ברור מי מבין השניים יפתח לצדו, איתי שכטר שמתחיל לחזור לכושר או עומר דמארי. אליניב ברדה לא כשיר למשחק אבל צפוי להיות בסגל. כהרגלו, המאמן יפתח עם שניים מבין אלמוג כהן, בירם כיאל וביברס נאתכו בקישור האחורי. אם כיאל ונאתכו יפתחו, כהן עשוי לשחק כמגן ימני. בכל מקרה, טל בן חיים ודקל קינן צפויים לפתוח במרכז ההגנה. "המשחק נגד חוף השנהב יכול בהחלט להכין אותנו למשחק מול יוון, מדובר בנבחרת מהדרג שלה", אמרו בנבחרת.

הרכב משוער: דודו אוואט, אלמוג כהן (יובל שפונגין), דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין (יואב זיו), ערן זהבי (ביברס נאתכו), בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יוסי בניון, תומר חמד, איתי שכטר (אליניב ברדה).

אוואט חושב שהליגיונרים עושים את ישראל לטובה יותר

רוצים לזכות בכרטיס למשחק מול יוון? היכנסו לכאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"קשה לנו יותר לבחור את ההרכב בעקבות העובדה שהרבה שחקנים משחקים באירופה". זיו ובוזגלו באימון הערב/מערכת וואלה, צילום מסך

דרוגבה: "אנחנו מכבדים מאוד את ישראל"

ובינתיים, בעוד ישראל מתעסקת בעיקר במאמן שלה, בנבחרת האפריקאית קיימת לא מעט דריכות. עבור חוף השנהב מדובר בהכנה ראשונה לקראת מוקדמות הגביע האפריקאי, כאשר באמתחתם של הפילים יש כבר ארבעה ניצחונות משישה משחקים, והם רוצים להמשיך את המומנטום גם בשני המשחקים הנוספים בספטמבר (מול רואנדה) ובאוקטובר (מול בורונדי). באליפות אפריקה האחרונה שנערכה בשנה שעברה סיימה הנבחרת את דרכה ברבע הגמר אחרי שנכנעה לאלג'יריה 3:2 במשחק שנגרר להארכה.
רוצים לזכות בכרטיס למשחק מול יוון? היכנסו לכאן

"אנחנו מכבדים מאוד את ישראל", אמר כוכב נבחרת חוף השנהב, דידייה דרוגבה, "אבל יש לנו נבחרת מאוד לוחמנית שמוכנה היטב לקראת היריבות שלה. נשחק בשיא היכולת, ונעשה הכל כדי לנצח עבור האוהדים שלנו". על המפגש עם חברו לצ'לסי, יוסי בניון, שישמש כקפטן הנבחרת הישראלית, אמר דרוגבה: "אני שמח מאוד לפגוש את יוסי, חברי לקבוצה ומחכה לשחק נגדו. הוא שחקן נפלא, ובגלל שידענו על ההתמודדות הזאת מראש, הוא צחק איתי לקראת המשחק לא מעט בחדר ההלבשה".

מאמן נבחרת חוף השנהב, פרנסואה זהואי אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מאוכזבים מכך שחלק מהשחקנים שלנו לא יוכלו לשחק בגלל פציעות, אבל אנחנו יכולים להפוך את זה למשהו חיובי עבורנו. זו הזדמנות לראות שחקנים חדשים, ולראות מה הם יכולים להביא לנבחרת".

הרכב משוער, נבחרת חוף השנהב: בובקאר בארי, סיאקה טיאנה, דידייה זוקורה, גי דמל, ז'אן ז'אק גוסו, דידייה יא קונאן, יאיא טורה, מקס גראדל, דידייה דרוגבה, ז'רביניו, סיידו דומביה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully