וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת ארדה טוראן מגלאטסראיי לאתלטיקו מדריד

הקולצ'ונרוס שנהנו מהכנסות של כ-68 מיליון יורו ממכירת שחקנים בקיץ האחרון, ישלמו על קשר נבחרת טורקיה 12 מיליון

אתלטיקו מדריד סיכמה עם גלאטסראיי על רכישתו של הקשר ארדה טוראן תמורת 12 מיליון יורו. הקשר ההתקפי בן ה-24 יערוך מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים בטורקיה לרגל עזיבתו וביום שישי יגיע לבירת ספרד כדי לעבור בדיקות רפואיות, שלאחריהן יחתום על חוזה לארבע שנים במדי הקולצ'ונרוס.

המגעים בין הקבוצות התקיימו במשך חודשים ארוכים והגיעו לא פעם למבוי סתום, אך לבסוף הסתיימו לשביעות רצון כל הצדדים. טוראן, ששימש כקפטן גלא, יגיע לספרד רק ביום שישי מכיוון שהוא נמצא כעת עם נבחרת טורקיה שתערוך הערב משחק ידידות נגד נבחרת אסטוניה.

הקשר ההתקפי המחונן גדל במחלקת הנוער של גלאטסראיי וסומן ככישרון גדול כבר בגיל צעיר. הוא שיחק בכל אחת מנבחרות הנערים והנוער של מולדתו ובגיל 24 כבר יש מאחוריו 44 הופעות בנבחרת הבוגרת וכן 11 שערים בינלאומיים. אחרי שכיכב במסגרות המקומיות, עולם הכדורגל התוודע אליו ביורו 2008, אז היה אחד מהשחקנים הבולטים בטורניר והצעיד את טורקיה לחצי הגמר. ב-2008 ו-2009 נבחר לשחקן העונה של הליגה הטורקית.

טוראן מצטרף לרשימה מכובדת של שחקני רכש שנחתו בויסנטה קלדרון בשבועות האחרונים, רשימה שכוללת בין היתר את טיאגו שהגיע מיובנטוס, הכשרון הגדול אדריאן שהגיע מדפורטיבו לה קורוניה, מגן נבחרת פורטוגל סילביו שנרכש מבראגה ובלם הסגל הרחב של נבחרת ברזיל, מירנדה, שהגיע מסאו פאולו. כמו כן הקבוצה מעוניינת לרכוש מפורטו את חלוץ נבחרת קולומביה, רדאמל פלקאו.

הקולצ'יונרוס איבדו בקיץ את דויד דה חאה, קון אגוארו, תומאס אויפאלושי ואיברהימה באלדה. הארבעה נמכרו תמורת כ-68 מיליון יורו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully